Autor |
Wiadomość
|
marcinshl
|
Wysłany: Pon 23:48, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Busko-Zdrój
|
Zgodziłbym się na stwierdzenie że "U"-ulepszone dotyczy silników a "U" unifikacja pozostałych elementów(aczkolwiek nie wszystkich )
Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doktor
|
Wysłany: Wto 0:34, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
A ja wam mówię,bo jak czytaliście w temacie "SHL-jaki to model" miałem taką SHL-kę z nabitym modelem M-06UT ! ,że to oznacza "Ujrzysz Tęczę", jako odniesienie do niebiańskich rozkoszy podróżowania po szosach i polnych dróżkach tym powszechnie pożądanym motocyklem, które to niebiańskie wrażenia wzmagała charakterystyczna praca przedniego zawieszenia... unosząc nieco pasażera i wywołując uczucie spłoszonych motylków w brzuchu...
Większe wrażenia potęguje tylko jazda na Osie, która płyyyyynie , płyyyyynie dostojnie ,i na której wspomniana Tęcza jest dwa razy szersza...i bardziej kolorowa...
Kurde! żartowałem
Chyba ten jogurt dzisiejszy mi zaszkodził..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinshl
|
Wysłany: Wto 10:13, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Busko-Zdrój
|
O! Jestem pod wrażeniem okazuje się że Doktor ma drugą pasję -poezję!
Jego tezę -KUPUJĘ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 15:11, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
A co powiecie panowie o tym motocyklu- po przednim zawieszeniu wyglada nawersje T a na tabliczce U i dobite 7?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 15:20, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Strasznie musi męczyć jazda na nim jeżeli ma oryginalne przełożenie bo jest przerobiony na 175, a jeżeli dodać do tego trzy-tarczowe sprzęgło... Mam obecnie w M11 Przełożenie wstępne od WFM S-34 i przy 80km/h (tj V-max) wypadają plomby z zębów. Po za tym cena śmiesznie wysoka, Bóg jeden wie co tam jest jeszcze nie oryginalne. Sprzedawca to następny sęp który kupił moto za grosze od dziadka i myśli że zbije na nim kokosy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Nie 15:23, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 16:19, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Pierwsze m11 z 1961 też miały sprzęgło trzy tarczowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:23, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Delikatny składaczyna moim zdaniem bo nie powinna być chromowana górna szklana w przedniej zawieszce.A przypadkiem zamiast 7 nie jest dobite T tylko być może tak się wybiło i przypomina 7.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Nie 20:41, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Masz racje dobite jest nie "7" a "T" i jest to oryginalne przebicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 23:27, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Przemek ma rację taka shl jest w fabrycznym muzeum KWZM-otu w Kielcach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pon 9:16, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Faktycznie moze to i T, mogli by choć dać X wybijakiem na U, było by porzadniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pon 9:41, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
I u mnie w garażu-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Wto 10:25, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
SHLnik napisał: |
Delikatny składaczyna moim zdaniem bo nie powinna być chromowana górna szklana w przedniej zawieszce.A przypadkiem zamiast 7 nie jest dobite T tylko być może tak się wybiło i przypomina 7. |
tez mam chromowaną i tez mam model U/T i tez 175
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 11:12, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Oryginalnie występowały silniki S-06 rozwiercone na 175cc ale tylko w wersjach sportowych a cylinder był taki jak w 150-ce. Cylindry od S-32 to twórczość poprzednich właścicieli. Takie przeróbki widywałem też w WFM S-34.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Wto 11:13, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|