Autor |
Wiadomość
|
bolek81
|
Wysłany: Pią 19:46, 19 Cze 2020 Temat postu: CDI w Wiatr |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam mam pytanie odnośnie ustawienia zapłonu cdi w silniku W2A Wiatr. Otóż wymieniłem stary 6V na 12V cdi i producent nie podał w schemacie na ile trzeba ustawić. Nie mogę się z nim skontaktować więc nie mam informacji. Jak koledzy pomogą będę wdzieczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 21:07, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Wystarczy, że ustawisz tak jak podała fabryka. CDI za dużo w spalaniu nie zmienia, choć niektórzy twierdzą, że zapłon można lekko przyspieszyć. Ja ma w 3 motorkach CDI i w każdym zapłon mam ustawiony według serwisówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Sob 10:05, 20 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Tak jest. Zaplon ustawiasz w tym samym punkcie co fabryczny. Nie wiem czy w instrukcji jest to podane ale ja sie meczylem z ta sprawa wiec podpowiem: odleglosc miedzy impulsatorem a kolem zamachowym nie moze byc duza bo nie bedzie iskry. Nie wiem jak te kupne zaplony czy maja w tym miejscu regulacje bo ja robilem samodzielnie. Ale warto wiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bolek81
|
Wysłany: Sob 11:51, 20 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ok. dzięki. Właśnie wczoraj tak ustawiałem a więc 3,4 mm przez GMP. Silnik Przerywał. Potem już nic nie robiłem. Być może jest za duża przerwa między impulsatorem a kołem magnesowym. To sprawdzę. Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Nie 9:21, 21 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
To raczej nie kwestia tej przerwy. Jesli ‚na sucho’ masz iskre to nie trzeba tam ingerowac. Bo to jest na zasadzie: bedzie iskra lub nie. Najlepiej jakbys sprawdzil lampa stroboskopowa ten silnik. Bedziesz widzial czy gubisz iskre czy to problem paliwowy
I tak mi na mysl jeszcze przyszlo. Modul zaplonowy do czterosuwa rzadziej daje iskre? Czy tak samo co obrot i przez to co druga iskra jest ‚na darmo’? Ktos cos w temacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 21:44, 21 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Każdy obrót to iskra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Wto 13:10, 07 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Jaki CDI pasuje do Wiatra? Szukam wszędzie i nie mogę znaleźć.Ten do M11 podejdzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 14:15, 07 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Podejdzie pewnie bo tam oryginalnie był ten sam zapłon co w m11. Zwróć tylko uwagę czy impulsator wejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Czw 9:25, 09 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Jak nie wejdzie to się go da gdzie indziej.Dzięki halcik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|