Autor |
Wiadomość
|
motomaciey
|
Wysłany: Pią 22:30, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Ja zawsze jeżdżę na takich świecach jakie przewiduje producent (nie tylko w SHL) i jakoś nie mam z nimi problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ToBy
|
Wysłany: Pon 0:57, 29 Sie 2011 Temat postu: Książka prawdę Ci powie... |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Panowie Co Wy wypisujecie. Weźcie do ręki pierwszą lepszą książkę o motocyklach czy motorowerach i poczytajcie temat o świecach.
W komorze spalania ma wystawać tylko i wyłącznie elektroda świecy ! Przecież świeca też ma swój rozkład temperatury. Chyba oczywiste, że jeżeli będzie świeca za długa lub za krótka, to nie dość że się zmieni rozkład temperatury, to i zaburzymy cały proces spalania (odpowiednie zawirowanie mieszanki), co się oczywiście przełoży na większe spalanie paliwa oraz proces samooczyszczania świecy (po osiągnięciu odpowiedniej temp.)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 10:12, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
A ja się przekonałem, że jeśli jest tak, żę przejedzie się kilka km i iskra idzie wpiz...u to wina jest fajki. W sklepie motoryzacyjnym kupiłem 3 fajki tego samego dnia . . . tzn. 2 poszły w ramach "gwarancji". Takie gówno teraz robią, że szok. I dopiero na tej 3 noname jeżdżę i iskry nie gubi. Lecz jak ta padnie to pierdziele wszystkie noname'y i kupuje fajke NGK. (podobno wytrzymalsze) albo będę jeździć bez
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 10:14, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToBy
|
Wysłany: Śro 20:21, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
I jeszcze co do świec, to najlepiej nowe świece wygrzać np. nad palnikiem kuchennym. Pamiętam, że większość świec, szczególnie Iskry, których nie wygrzałem, padały po kilku kilometrach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 8:43, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
coś w tym jest co mówisz, bo na używanej F95PS moja shlka lepiej chodzi, niż na nówce F100S. Tzn. pierwszym razem odpaliłem i było elegancko, a potem dopiero jakoś tak zaczęła różnie palić.
666 post
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 8:44, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToBy
|
Wysłany: Pią 13:19, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Dokładnie Kolego, było jak mówisz. Na początku pięknie, a później a to raz paliła, raz nie (mowa o motorynce), czasem brakowało mocy. A dodam, że zapłon i gaźnik tak zgrałem, że zapalała z 1 ząbka rozrusznika, bez gazu, nie ważne czy ciepły czy zimny. Musiałem koledze pokazać, bo nie wierzył. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|