Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 9:19, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
akumulator chyba powinien byc bo bez niego nie dziala jak powinien np klakson, no i hcyba swiatlo stop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 11:16, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
tasiorman napisał: |
słuchajcie a czy posiadanie akumulatora ma się jakoś do kompletności motocykla przy opinii rzeczoznawcy ???? |
Nie ma się nijak.
Pawle aku powinien być, ale w moim przypadku był chronicznie niedoładowany, co skutkowało zanikiem jakiegokolwiek prądu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Pon 11:28, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:38, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
|
pytanko, czy muszcze zmienić prostownik jeżeli mam ako żelowe, czy może zostać ten oryginalny i nie będzie to kolidowało????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 13:02, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Nie musisz go wymieniać, ale mozliwe, że nie będzie dobrze ładował, wiec wymień na elektorniczny, bo z oryginałami sie nie da. Ale nie ma to nic wspólnego z rodzajem aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 0:04, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
|
oryginalnie wg ksiazki panacewicza w m11 powinien byc 6V , 7Ah a w m11 lux 6V , 10Ah a co do wymiarów to jak chcesz to moge pomierzyc jak nie zapomne bo mam jeszcze na strychu nowy suchy i nie uzywany akumulatorek z czasaów prl-u tak nie chwaląc sie no Ci napisze ale to dopiero w poniedziałek bo jade na wies do rodziców i nie bede mial dostepu do neta. chyba ze ktos zrobi to wczesniej pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Pią 13:15, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Tak nie chwaląc się miałem nowy ,suchy i nieużywany akumulator z PRLu ,ale nadawał się tylko do wyrzucenia... Zainwestuj w normalny akumulator i uwierz że w przypadku akumulatora jego oryginalność mija się z celem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Pią 23:59, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
przeczytałem na stronie fenixa że M11 LUX 2 miała instalacje 12V, nie znam się na tym ale czy można by było taką władować do naszych elek? i do tego odpowiedni prostownik....i czy w ogóle to ma sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Wto 14:23, 31 Sie 2010 PRZENIESIONY Wto 15:21, 31 Sie 2010 Temat postu: [SHL M11] Ładowanie akumulatora |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
Witam, mam takie pytanko, ponieważ ostatnio zrobiłem sobie wycieczkę (ok 100km) no i gdzieś w połowie trasy zauważyłem że aku mi rozładowało - czyli był brak ładowania. Po przyjechaniu zacząłem sprawdzać no i jest tak, prąd z cewki zaraz przed prostownikiem pokazało mi że jest ok 10v (??) a za selenem dawało ok 0,2V na wolnych obrotach i ok 0,6 na wysokich, to samo gdy miałem włączone światła, sprawdziłem chyba z 5 selenów i na każdym to samo. Zacząłem szukać prostownika z wsk 175 no i znalazłem (unitra model chyba GB-015 bo zamazane już literki - ale taki czarny) no i podłączyłem go ( jeden kabelek zostaje wolny). prąd jaki mi dało to na samym zapłonie wolne obroty ok 2,5V, na wysokich ok 5,5V ale na światłach już jest ok 0,8 wolne obroty, 2,5V wysokie. więc pytanie dla tych co u siebie też sprawdzali ładowanie czy macie podobne parametry, no i czy będę mógł robić dalsze trasy bez obaw o rozładowanie?. dzięki za odp i pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 18:20, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Ładowanie sprawdza się na biegunach akumulatora, podczas normalnej pracy silnika, przy włączonych światłach, napięcie powinno wynosić 6,5-7V. Tu masz schemat podłączania mostka prostowniczego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Wto 18:25, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Wto 21:13, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Pierwsza i trzecia nozke mozna od razu zmostkowac - to tak czy inaczej masa, zarowno cewka jak i aku jest podlaczone pod rame. Reszta jest ok. to tak by nie kombinowac za bardzo z przewodami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|