Autor |
Wiadomość
|
gawin
|
Wysłany: Wto 23:36, 19 Gru 2006 Temat postu: [M11] Cewki - napięcie. |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
ktos wie jakie powinno byc napiecie na cewkach?
dzis zmierzylem i na swietlnych bylo po 10V a na cewce ladowania 12V
cos nie tak? bo sam nie wiem. wydawalo mi sie ze powinno byc ok 7V a ladowania max 8V
moze mam cos nie tak z instalacja? motor kupilem to byl przerobiony:
nie ma akumulatora a dzis zauwazylem ze zarowka byla wlozona 6V 45W/45W pewnie od malucha.
ktos cos wie na ten temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Czw 9:42, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
to ja juz wiem czemu orginalnš żarówke 6v 25 W mi rozwala w mojej , wprawie też takš 45w 6v moze będzie janiej bo ta 45w 12v ciemno jak w d...e a o długich nie ma co mysleć. Mam pytanko jak sie taka żarówka sprawuje? Jak jasno wieci? Ale dziwnnie zamocno masz na cewce aku, ja mam aku odłšczony bo nie moze go naładowac , więc lampka tylnia wieci sie na żywca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 11:01, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
takie napiecie moze ci wskazywac woltomierz napiec zmiennych jezeli nie masz podlaczonego obciazenia do cewek a sproboj zmiezyc z obciazeniem znaczy podlacz jakas zarowke jedna np 12V 55W i w tedy zmierz to napiecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Czw 11:08, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ino musze gdziesik w hałupie go znaleć , jak znajde to podłšcze i zmierze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:54, 16 Cze 2007 Temat postu: [M11] napięcie |
|
|
|
kto mi wytłumaczy jakim cudem mam w swojej shl napięcie rzędu 30 V z początku myślałem że poprzedni właściciel kombinował coś z cewkami ale wymieniałem je i dalej tak samo z przodu mam żarówke 24V 45W i świeci jak głupia w sumie dobrze ale z tyłu 12V pałeczki mi pali nie wiem możliwe że była by to wina magneta jeśli tak to czy da sie je jakoś naprawic czy nowe musze kupic a jeśli to coś innego to co prosze o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Nie 14:28, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
a nie masz ich czasem połączonych szeregowo ??
sprawdź połączenie, napięcie bez obciązenia powinno być takie jak ma gawin, ok.12V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:14, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
niby jak bym mógł połączyc szeregowo skoro z silnika wychodzą 2 kable od cewek które połączyłem do 3 prowadzącego do stacyjki co w tym układzie jest źle bo nie jaże
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pon 22:28, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
oto czy ktoś nie grzebał przy cewkach i nie podłaczył ich szeregowo, a te 2 kable które wychodza nie mają być złoączone do jednego, bo biały kabel jest z ładowania a czerwony do świateł, w oryginale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:38, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
no w orgynale to mnie nie obchodzi bo ja mam zrobioną elektryke bez akumlatora i z silnika mi wychodzą 3 kable 2 od cewek świetlnych które mam żłączone i jeden od gaszenia czyli nic skomplikowanego tylko niech mi ktoś poradzi co zrobic żeby zrobic normalne napiecie skoro cewki wymienilem i nie przyniosło to zmiany
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:34, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
dziwne, 30V w instalacji... narysuje schemat hmmm
wyglądało by to rzeczywiście na szeregowe podłączenie tzw. sił elektromotorycznych czyli cewek świetlnych
-------------------------SCHEMAT--------------------------------------------
cewka cewka
masao--(>)--oo--(>)--ożarówka ->złe podłączenie (szeregowe)
(połączenie cewek)
cewka
masao--(>)--o--I-----o żarówka
cewka I (połączenie cewek) ->dobre podłączenie (równoległe)
masao--(>)--o--I
--------------------------SCHEMAT------------------------------------------
napisz jak mierzysz to napięcie - może te 30 V to wartość napięcia szczytowego? mi też paliło żarówki ale to przy sporo ponad 5000obr./min.
nie wiem jakie było wtedy napięcie na cewkach, ale myślę że tak ciut pod 30V
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:37, 29 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
Po pierwsze nic nie czaje z tego twojego schematu ale jestem pewien ze cewki nie są połączone szeregowo a co do tych 30 V to jest napięcie szczytowe ale według mnie aż takie nie powinno byc
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 11:37, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Troszkę odkopię temat.
Mam cewki świetlne podłączone równolegle ale nagle zaczęło mi przepalać żarówki, cewki ładowania nie mam już od dobrego roku ale problem pojawił się niedawno więc nie wiem czy to w jakiś sposób może być ze sobą powiązane.
Zmierzyłem napięcie, pod obciążeniem przedniej żarówki 12V 25/25W i tylnej 12V5W (podłączonej ze względu na brak akumulatora) napięcie na wolnych obrotach wynosi 10V. Nie powiem żeby to utrudniało jazdę bo światło jest tak silne, że przy umiarkowanym zachmurzeniu widzę je wyraźnie na asfalcie ale martwi mnie fakt, że skoro jest to skutkiem awarii to taki stan rzeczy może nie potrwać długo i szybko się świateł pozbędę.
Jakie uszkodzenie cewki może wpłynąć na zwiększenie napięcia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shlbartek
|
Wysłany: Nie 17:10, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
witam.ja mam też ten sam problem z żarówkami ciągle mi pali żarówki napięcie na wolnych obrotach to 10V a gdy dam więcej gazu no to jest aż 30V a żarówki mam z przodu5V i z tyłu 5V no i je ciągle pali wiecie co można z tym zrobić aby mi nie paliło tych żarówek no i żeby było mniej V prosze o pomoc!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|