Autor |
Wiadomość
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Śro 15:48, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Sprawa rozwikłana- padła cewka, ale na szczęście mialem pare w zapasie. Teraz świece mam jak kawka z mlekiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tamtaj
|
Wysłany: Wto 17:57, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
tu jest dość dobry katalog zamienników świec iskra [link widoczny dla zalogowanych] Może się przyda w eksperymentach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Czw 22:41, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Jest takie powiedzenie boscha to do kosza a tyczy sie to iskry, moim osobistym zdaniem to badziewie nie ważne czy chodzi o motocykle czy tez samochody...
NGK B6HS jak na razie daje radę, niestety ale zbyt wiele km nie zrobiłem (iskra padła po 3km).
Mam pytanie czy to przez świecę jak moto jest zimny nie chce się w ogóle wkręca na obroty dopiero jak się rozgrzeje cylinder jest ok, czy bardziej można by tu podejrzewać cewkę? Ztym wkręcaniem się to jest tak że jak jest zimny to lepiej manetki gazu nie rusza bo i tak nie ma to sensu, dopiero po 3min pyrkania można próbować jechać a jak się już rozgrzeje to jest gitara .
Dodam że pali na dotyk nie ważne czy ciepły czy zimny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|