Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 23:01, 03 Cze 2007 Temat postu: [M11] Zapłon - ustawienie. |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 8:16, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
w polozeniu najwyzszym tloka przerywacz musi zaczynac sie otwierac. a po za tym na forum juz gdzies jest taki temat tylko teraz nie chce mi sie szukac
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:02, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:12, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
|
Mam takie jeszce jedno pytanie czy jak styki otwieraja sie 1cm przed najwyższym położeniem tłoka to czy motor zapali na popych??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Wto 23:22, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Jak juz to na pych Moim zdaniem zapali... ale moze sie dławic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Wto 23:45, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Wto 23:57, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Lub mówiąc w języku z lat z ktorych pochodzą nasze M11 - ZZ - Zewnętrzny Zwrot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 0:09, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:50, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
jeszcze jedno pytanie co do ustawienia zapłonu
czy w punkcie 4,4mm od góry platynka ma dopiero zacząć sie rozwiera?
a swoje max rozwarcie czyli 0,3-0,4mm ma osiagnoc jak tlok bedzie wyzej??
czy w punkcie 4,4 ma miec juz maxymalne rozwarcie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 10:48, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ma się zacząć rozwierać , jeżeli podłączysz żarówkę ma w tym momencie zgasnąć. Przerwa jest po co innego określa czas od którego ma zacząć sie indukować napięcie na uzwojeniu pierwotnym cewki zapłonowej.
Aby była mocna iskra napięcie nie może sie indukować ani za kłódko, ani za długo. Napięcie zaczyna sie indukować po zwarciu styków przerywacza.Po to jest właśnie ustalony rozmiar przerwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:07, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
Nie zawsze jest 4,4mm. Jezeli masz gruba uszczelke pod glowica to tak ale jak cienka np 2,2 mm to nie. Najlepiej suwmiara Ci pomoże i godziny na kolanach przed Elką z błaganiem o iskrę
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_M_M
|
Wysłany: Czw 23:32, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poręba Górna
|
Co ma piernik do wiatraka? Jaka by uszczelka nie była to wyłapuje się GMP (lub ZZ jak woli Doli) i od tego punktu się liczy 4,4 mm.
Może być problem z dokładnością jak są duże luzy na łożysku korbowodowym i tulejce, ale z uszczelką pod głowicą nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 8:09, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
Logiczne zgadza się
Luzów niemabyć prawa bo wszystkie bebeszki nowe
Zapłon ustawiłem jak trzeba a SHL-ka nadal foszy i nie wkręca się na wysokie
czasem gaśnie na światłach
ogólnie masakra
w poniedziałek zaczynam od nowa
pokolei
zapłon, krocce dolotowei gaznik
jak to niepomoze to 5l. benzyny i zapałki.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 9:21, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
a kondensaotr ?? nie wkręca się na obroty to akurat może być jego wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 9:55, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
tez nowy
a przy okazju wie ktoś jak sprawdzić kondensator czy dobry??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|