Autor |
Wiadomość
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 14:40, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Przyjrzyj się krzywce zapłonowej, najprawdopodobniej jest uszkodzona. Załóż inne magneto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mateusz3138
|
Wysłany: Śro 16:06, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpacie
|
to dopiero 1 punkt
te 3 śruby trzeba poluzować żeby ustawić dobrze zapłon, jak pisałem wyżej mając ustawiony tłok 4,4mm przed górnym punktem, obracasz iskrownikiem tak aby platynki leciutko się rozwarły, wsadz sobie między platynki kawałek bibułki, i pomału obracaj iskrownik, w punkcie którym będzisz umiał wyciągnąc bibułkę należy skręcić te 3 śrubki czaisz??????????[/quote]
Witam Mam ten problem zakupiłem iskrownik i teraz muszę go dobrze ustawić na tych 3 śrubach ktoś mógł by to opisać dokładnie
A może wiecie jak sprawdzić iskrownik czy jest dobry ?? bo stary chce też naprawić tylko chcę wiedzieć co wysiadło czy cewka zapłonowa czy jest problem z jakąś pierdołą ?? -/Shl m06 u jak by co iskrownik taki jak w m11 i taki też kupiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 18:47, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A ustawiłeś zapłon książkowo ? Bez tego nie ma co gdybać dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:03, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
Cześć
Dobra chłopaki, dziś mam zamiar zrobić ten zapłon:)). Krzywka raczej jest ok, niedawno ściągałem koło i nie zauważyłem uszkodzeń, wytarć.. skupię sie na razie na zapłonie. Dam znać co będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 23:30, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
mateusz3138 napisał: |
to dopiero 1 punkt
te 3 śruby trzeba poluzować żeby ustawić dobrze zapłon, jak pisałem wyżej mając ustawiony tłok 4,4mm przed górnym punktem, obracasz iskrownikiem tak aby platynki leciutko się rozwarły, wsadz sobie między platynki kawałek bibułki, i pomału obracaj iskrownik, w punkcie którym będzisz umiał wyciągnąc bibułkę należy skręcić te 3 śrubki czaisz?????????? |
Witam Mam ten problem zakupiłem iskrownik i teraz muszę go dobrze ustawić na tych 3 śrubach ktoś mógł by to opisać dokładnie
A może wiecie jak sprawdzić iskrownik czy jest dobry ?? bo stary chce też naprawić tylko chcę wiedzieć co wysiadło czy cewka zapłonowa czy jest problem z jakąś pierdołą ?? -/Shl m06 u jak by co iskrownik taki jak w m11 i taki też kupiłem[/quote]
A przeczytałeś cały temat... ?? Tyle już wałkowane było jak się ustawia zapłon, że szok
Co do sprawdzenia iskrownika.. to co tu sprawdzać.. kondensator siada - jeśli ciężko pali, nie wkręca się na obroty, iskra jest słaba i nieregularna. O tym też jest na forum i na stronie shlka.prv.pl ...
Przerywacz ... co najwyżej papierem możesz przetrzeć platynki, tylko delikatnie.
Cewkę jak sprawdzić, przewód W.N. i fajkę jest na forum ! Nawet gdzieś w moim temacie Gawin dokładnie napisał jak to zrobić...
A lenistwo się szerzy ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|