Autor |
Wiadomość
|
julian
|
Wysłany: Czw 21:17, 07 Cze 2018 Temat postu: Napęd predkosciomierza SHL M11 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Maj 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam,
mój problem to napęd prędkościomierza SHL M11. Otóż do 40 km/godz jest ok , powyżej tej prędkości licznik zaczyna "wariować" , wskazania to spadają do ok. 20 km/godz , to się podwyższają do 40 km/godz , czasem do 50 km/godz. Napędzałem licznik wiertarką , chodził płynnie w całym zakresie do maksymalnej prędkości . Rozebrałem tylną piastę , ślimak i ślimacznica są nieuszkodzone .podkładki są na miejscu , zabierak tez . Linka się nie zacina.
- Motocykl kupiłem kompletny "ze stodoły" stan fabryczny , jest teraz odnawiany. Może ktoś z Was miał podobny przypadek , będę wdzięczny za pomoc .
P.S. - Moje obecne moto to : Kawasaki 1000 LTD 1983 rok. (wersja USA) , oraz Kawasaki VN 1500 (Vulcan) 1993 rok (wersja USA)
- Pozdrawiam Julian . LwG !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez julian dnia Czw 21:33, 07 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 22:22, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Spróbuj ułożyć linkę bez żadnych zagieć. Najczęściej to jest problemem, kolejna sprawa to sam licznik. Mój działał aż w pewnym momencie się zacinał. Problemem jest kubeczek który przymocowany jest do wskazówki, a obciera o obudowę i wirujący element podłączony do linki. Dużo zabawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł2018
|
Wysłany: Czw 23:39, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
Popatrz czy linka w pancerzu wystarczająco wystaje do licznika lub nie jest obrobiona końcówka, w liczniku także.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pająk
|
Wysłany: Pią 10:11, 08 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
O nasmarowaniu linki chyba pisać nie trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
julian
|
Wysłany: Sob 9:33, 16 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Maj 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam
- dzięki Wszystkim za podpowiedzi , ale tak jak pisałem licznik sprawdzałem wiertarką tj. końcówkę linki od strony bębna podłączyłem do do wiertarki i zwiększając obroty obserwowałem licznik . W całym zakresie licznik wskazywał płynnie bez żadnych zacięć czy przeskoków . Tak wiec jeszcze raz dzięki za podpowiedzi , a problem - pozostał.
- Pozdrawiam Julian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 8:41, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Licznik tak skacze jak wkład linki za mocno wystaje i podnosi kubek w liczniku a ten haczy.
zamontuj proszę linkę do mechanizmu przy kole i wtedy sprawdź ile wystaje wkład po stronie licznika.
Powinien wystawać nie więcej jak 10 mm.
Jeśli wystaje więcej to zwyczajnie naciągnij pancerz by wkład się trochę schował.
powinno pomóc.
Wystawać może też mniej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł2018
|
Wysłany: Wto 0:00, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
Zapalony motorek na stopki wrzucasz trójkę i gazu . Wtedy możesz naciągać pancerz obserwując wskazówkę . Albo założyć jakikolwiek inny na próbę nawet od poloneza .Swoją drogą coś by mnie trafiło gdybym musiał z takim jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|