Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:29, 22 Lis 2009 Temat postu: "Nierówna" iskra. |
|
|
|
Panowie mam taką dziwną przypadłość. Nie zawsze widzę iskrę na świecy. Jeśli jest - to jest duża i fioletowa - ale tylko wtedy, gdy porządnie kopnę w starter. Przy leciutkich "kopniakach" nie ma zmiłuj. W dodatku ciężko jest odpalić Elę jak jest zimna. Jak już chodzi - jest ok - wkręca się na obroty, nie gaśnie. Stawiam na kondensator, ale boję się że to może być cewka.... Cewka zapłonow została trochę przesunięta na dół, żeby nie ocierać o koło zamachowe. Czy to tezmoże być przyczyną? Jak myślicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 12:27, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
najpierw sprawdź fajke!! potem przewód W.N. i na końcu cewkę. Kondensator raczej nie, bo w ogóle byś miał problem, żeby odpalić.. i na obroty by sie nie wkręcał. W moim temacie (m11w zimna pali - goraca nie_ jest w ostanim poście opisane jak posprawdzać ukł. zapłonowy... pozdro:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:55, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki Drix, przeczytałem twój temat bardzo dokładnie. Faktycznie fajka może być nieteges, bo ostatnio mi się "nie wykręciła" do końca Problem jest, że nie mam niestety miernika, ale pojadę po całości metodą chałupniczą
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 14:44, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
a to choćby nawet zamiast fajki, wsadź drut miedziany...i to wystarczy żeby zauważyć czy to fajka czy nie. A taki omomierz 15 zł na targu a co do iskry to mi się wydaje, że dobra iskra powinna być za każdym razem, tylko mniejsza albo większa i kolor to taki biało-niebieski jakby...ale to raczej fajka albo cewka, a w ogóle jak nie masz książki J.Pancewicz "Motocykle SHL" to wejdź tu na stronę [link widoczny dla zalogowanych] tam masz ładnie opisane różne dolegliwości silnika i czym mogą być spowodowane, pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 14:46, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:07, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
Mam, ale dzięki - wersja elektroniczna też się przyda. Ponad 40 lat dla kartek to jednak wysiłek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 15:20, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
to jak masz książkę to nawet stronę Ci podam od s. 83 - sam musiałem ostatnio z tego skorzystać..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|