Autor |
Wiadomość
|
s06-tuner
|
Wysłany: Czw 22:03, 30 Maj 2019 Temat postu: pomóżcie - gęboki zapłon z m11 w miejscu głębokirgo w m04 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wilkszyn
|
jak w temacie - jak to ugryźć? mam piękny iskrownik i magneto - głęboki zapłon - ale wychodzi z niego wiązka kabli jak w m11 (bodajże 4 ) a siedzi to w silniku z 55 roku m04/05 a tam są takie przelotki w karterze z przodu jak w wsk tylko że dwie (typowe wsk ma 3) - idzie tu jakoś ogarnąć żeby podpiąć to pod te przelotki i żeby światła i gaszenie grało? teoretycznie iskrownik podobny - cewka zapłonowa i dwie świetlne - w wsk z1 takie same cewki mam a wychodzą 3 kable z silnika - tu są 4 - a potrzebuje żeby pod dwa wyjścia podpiąć - idzie to mądrze ogarnąć? nie chce eksperymentować bo to nie mój silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 11:01, 31 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Nie ma czegoś takiego jak głęboki zapłon od m11. Widzę, ze przed tobą daleka droga bo, podstawka zapłonu musi być głęboka jak tu (były dwa rodzaje i nie za bardzo wiem, czy to akurat ten jeśli chodzi o oryginalność stosowania, ale jeśli i tak coś kombinujesz to o to ci przecież nie chodzi aby było oryginalne, tylko działające).
[link widoczny dla zalogowanych]
Cewka zapłonowa jest ok więc można ją zostawić, cewki świateł wyjątkowo w Twoim przypadku mogą zostać bo nie masz akumulatora. Obie cewki świetlne łączy się i wychodzą jednym przewodem, a gaszenie silnika drugim. Aż tyle albo tylko tyle.
EDIT
nie zrozumiałem za pierwszym razem podejścia (pochodzenie podstawek pewnie pomyliłeś lub jest to jakaś mocna rzeźba). OK, w takim razie tak jak wyżej napisałem, kable od światła łączysz i wyprowadzasz jako jeden przewód, drugi to gaszenie. To co zostało to ładowanie, najlepiej jest zdemontować tą cewkę i tyle. Opcji, że jest to sposób modzenia przy zapłonie nie wchodzi w grę z racji właśnie braku ładowania i takiej potrzeby.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 11:05, 31 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
s06-tuner
|
Wysłany: Sob 23:49, 01 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wilkszyn
|
dziękuje kolego za pomoc
cewki od ładowania akumulatora tam niema - jest zapłonowa i dwie świetlne jak wspomniałem powyżej,
najprawdopodobniej masz racje że to nie od m11 - w pierwszej chwili uznałem tak bo w silnikach shl które mam wychodzi wiązka kabli z silnika a w wsk/wfm 125 były te zboczone przelotki z przodu w karterze z takimi śmiesznymi kapturkami gumowymi - i w tym iskrowniku jest właśnie taka wiązka , wybita na nim jest data 63rok bodajże , porównywałem go z zapłonem od wsk z1 i jest podobny (głęboki) ale różny w niektórych szczegółach postaram się jutro zrobić zdjęcia i dodać do galerii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|