Autor |
Wiadomość
|
SHLrider
|
Wysłany: Śro 19:23, 27 Kwi 2011 Temat postu: PROBLEM ZAPŁON SHL M17 GAZELA |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TPI
|
WITAM. POSIADAM SHL M17 GAZELA I MAM KILKA PYTAN DOTYCZACYCH TEGO MOTORU.
1. DLACZEGO GDY SILNIK JEST ZIMNY MOTOR STOI KILKA DNI NIEUZYWANY ODPALI ZA 1-2 KOPNIECIEM A JAK SIE ZAGRZEJE PO PRZEJECHANIU OK. 2 KM I ZATRZYMAM SIE CHWILE POSTOI NA WOLNYCH OBROTACH I DAM MU TROCHE GAZU TO ZARAZ ZGASNIE LUB GDY SAM GO ZGASZE CIEZKO JEST GO ODPALIC Z KOPKI A Z POPYCHU WOGOLE.
2. GDY WKOŃCU UDA SIE ODPALIC MOTOR NA ROZGRZANYM SILNIKU DLACZEGO WOLNO WCHODZI NA OBROTY A GDY SIE UDA RUSZYC TO STRZELA Z WYDECHU ????
3. DLACZEGO NIERAZ ISKRA NA ZAPŁONIE JEST W DOLNYM POŁOZENIU TŁOKA A POWINNA BYC ISKRA WTEDY GDY TŁOK JEST NA GÓRZE ???
DODAM TO TEGO ZE PO ODPALENIU ZIMNEGO SILNIKA MOTOR CHODZI JAK NALEZY WKRECA SIE NA OBROTY I MA NIEZŁEGO KOPA I ISKRA JEST ZA KAZDYM RAZEM NIEZALEZNIE CZY SILNIK ZIMNY CZY CIEPŁY. ALE NA ROZGRZANYM TAK JAK PISALEM WCZESNIEJ CIEZKO GO ODPALIC CO MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA
Z GÓRY DZIEKI ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ronin
|
Wysłany: Śro 19:43, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Po pierwsze nie pisz z caps locka bo wygląda to tak jakbyś krzyczał, po drugie zajrzyj do powitalni a po trzecie poszukaj trochę na forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SHLrider
|
Wysłany: Śro 20:01, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TPI
|
Szukalem na forum ale nic interesującego nie znalazlem, dlatego postanowilem dodac pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 22:42, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
A ja poszukałem trzy minuty i znalazłem ale linku Ci nie podam na tacy, wysil się sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 8:14, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Nie patrz tylko na opisy od Gazeli bo właśnie omawiamy podobny wątek w M11 i tam właściciel bardzo mądrze podszedł do sprawy a silniki mimo że inne to mają podobne elementy i na tej samej zasadzie pracują. Sądząc po ilości przeczytanych tematów to wiele ich nie przeczytałeś w celu znalezienia podpowiedzi bo tylko tyle z czytania będziesz miał nikt Ci do domu nie przyjedzie i nie naprawi.
A do tego widzę że sam rozwiązałeś swój problem w dziale "KUPIĘ"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Czw 8:16, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SHLrider
|
Wysłany: Czw 14:30, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TPI
|
przeczytalem wiele tematow ale nie znalazlem odpowiedzi ktora mogłaby mi pomoc i w ostatecznosci zalozylem konto na tym forum. W dziale kupie zamiescilem ogłoszenie po odpowiedzi ktora dostalem na PW. Odpowiedz mniej wiecej naprowadzila mnie co moze byc przyczyna moich problemow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pipi
|
Wysłany: Pią 13:18, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
może kondensator jest walnięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|