Autor |
Wiadomość
|
Piekarz
|
Wysłany: Wto 18:17, 03 Lis 2015 Temat postu: SHL M11 - nieoryginalne stacyjki, ówczesne zamienniki |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć czy oferowane ówczesne stacyjki takie jak poniżej sprawnie funkcjonują w Waszych M11?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wkładałem 2 sztuki i u mnie jest tak, że nie mam klaksonu ani światła stopu :-(.
Nie jest to wina raczej instalacji ponieważ na oryginalnej stacyjce mam klakson i stop.
Z racji tego, że temat stacyjek nie daje mi spokoju przed chwilą rozmawiałem z Prezesem firmy Renox, która robi ówczesne stacyjki oferowane na allegro.
Stacyjki te wcale nie są dedykowane do SHLek czy Junaków tylko są do WSeK 125 i dlatego prawdopodobnie nie mam klaksonu i stopu. Z jakiegoś powodu nie ma na tych zamiennikach numeru 53 i zamiast numeru 52 jest 32. Dlaczego tak jest to Prezes nie pamięta bo klon stacyjki robili kilkanaście lat temu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piekarz dnia Wto 18:55, 03 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ruszi
|
Wysłany: Wto 19:39, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Powiem Ci ze sprobuj reanimowac oryginal - zawsze sie sprawdza. Nie wiem jak jest w SHL ale ja w pannonii rozlozylem na czynniki pierwsze i z dwoch zrobilem jedna i dziala bez zarzutu. O repliki nawet nie pytalem. Druga opcja - tak jak pisales w innym temacie porob mostki tak zeby Ci odpowiednio swiecilo na starej i problem z glowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Wto 22:43, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Koleżanki i Koledzy.
Już wiem czemu w 4 nowych, ówczesnych stacyjkach, które miałem w łapie nie świecił stop i nie było trąbki. Mianowicie w każdej z nich między stykiem 46 a cienką blaszką była cienka, prawie niewidoczna warstwa przezroczystego kleju. Wystarczy wziąć nożyk, wyskrobać delikatnie styk 46 oraz blaszkę i wszystko jest ok.
Poniżej prezentuję tutoriala zrobionego specjalnie dla Was :-)
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wykonaniu powyższego zabiegu na mierniku wszystko jest ok. Mam nadzieję, że jak podłączę stacyjkę do SHLki to nie będzie już problemów :-).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piekarz dnia Wto 22:50, 03 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Śro 22:16, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Z przyjemnością informuję, że nie tylko na mierniku jest OK ale także w rzeczywistości :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 9:33, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Czw 17:22, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
:-) :-) :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|