Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Zapłon SHL M04 (silnik WFM)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zapłon SHL M04 (silnik WFM) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
towot
PostWysłany: Sob 12:26, 26 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że wykręcona świeca daje iskrę, a wkręcona już nie. Spróbuj jeszcze na innej fajce.
A czy silnik masz włożony do motocykla i próbowałeś odpalić z popychu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek73
PostWysłany: Wto 16:21, 29 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Silnik mam w motocyklu ale jest kapeć więc nie da się na popych. Spróbuj jeszcze na innej fajce. O postępach powiadomię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 20:51, 29 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Człowieku łataj tego kapcia, bo jak odpalisz, to zobaczysz, że nie będziesz mógł się powstrzymać aby się nie przejechać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek73
PostWysłany: Wto 23:00, 29 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

K..................WA dziś kolejne popołudnie spędzone przy tej P............NEJ motorynce. Nowy przewód WN, nowa fajka NGK, nowy kondensator. Iskra jest SUPER na niewkręconej świecy a jak wkręcę w cylinder to nie ma iskry. Już mnie chyba trafi. Zastanawiam się czy przyczyną braku iskry może być uszkodzony simering od strony sprzęgła? Strasznie nie chce mi się go rozbierać ale jak trzeba będzie to muszę. Podpowiedzcie proszę czy takie zachowanie to może być uszkodzony simering od strony sprzęgła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Śro 7:18, 30 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Simering nnie ma nic do rzeczy. Aa napewno dostaje paliwo??
Ja bym wstrzyknoł 0.5 cm paaliwa. I wtedy kopnoł. Musiał by warknąć nawet na strzelonym simeringu. Który musisz i tak zrobić bo będą jaja z uruchamianiem.
Paliwo pod świecę i kopnij. Zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek73
PostWysłany: Śro 11:48, 30 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam
Nie zrozumieliśmy się dokładnie. Już opisuje wczorajszy przypadek.
Motorynkę "dopieszczam" po pracy więc coś tam pogrzebie w jeden dzień i odstawiam na kolejny.
Wczoraj ją wyjąłem, kopnąłem 3 razy i odpaliła (iskra na przeźroczystej fajce była widoczna).
Pochodziła może z minutę i zgasła. Wykręcam świece i iskra jest na świecy i na przeźroczystej fajce a jak wkręcę świecę to na fajce już iskry nie widać i tak w kółko - wykręcam jest iskra, wkręcam iskry brak. Wygląda to tak jakby pod wpływem kompresji gubiła iskrę. Już mnie z nią trafia. Macie jakieś sugestie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomekSHL
PostWysłany: Śro 12:25, 30 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Jak sprawdzasz iskrę na wykręconej świecy?

Zobacz, czy jest iskra jak przełożysz świecę w fajce do ramy, później do głowicy, a następnie do cylindra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek73
PostWysłany: Wto 14:12, 12 Sie 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sprawa motorynki rozwiązana - iskra była tylko na wykręconej świecy a przy wkręconej w cylinder (pod kompresją) iskry nie było. Po wymianie cewki WN iskra jest i pali jak talala.
Sprawa silnika S01 nadal nierozwiązana ale zastanawiam się nad zmiana cewki WN. Dam znać o postępach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Zapłon SHL M04 (silnik WFM)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group