Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:55, 17 Lis 2010 Temat postu: [M11] Luki |
|
|
|
Witam. Dziś udało mi się zrobić kilka zdjęć sprzęta. W tym miejscu stała sobie od roku 1989 i czekała aż ją kupię.
Pierwsza sprawa.
Panowie prosił bym o ustalenie roku produkcji, niestety nie widzę tabliczki znamionowej, a i dowodzie rejestracyjnym, w miejscu gdzie pisywany jest rok widnieje kreska.
Druga sprawa.
Prosił bym o ocenę stanu technicznego.
Fakt że z perspektywy oglądacza zdjęć nie jest łatwo ale choć w kilku zdaniach.
O resztę będę męczył w czasie trwania remontu.
[/img]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:27, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nowak
|
Wysłany: Śro 18:31, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała
|
Kolego jaki remont???? Umyj,wyczyść wszystko,przesmaruj to co trzeba(łożyska,łańcuch)ewentualnie wymień.Jedyny remont jaki tu widzę to tylko silnika. Z bakiem można coś zrobić i przednimi kielichami bo widzę ,że farbka pędzęlkiem kładziona.Naprawdę szkoda jej ruszać.Nie warto-takie moje zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:35, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam widzę ze udało ci sie kupić bardzo dobra m11 co do nadwozia jest rewelacyjnie zachowane,ja bym nie remontował tylko ładnie wyczyścił.A co do silnika to na pewno po takim postoju będzie wymagał drobnej regulacji no i może jakiegoś przeczyszczenia np gaźnik.Naprawdę trafiłeś fajny egzemplarz pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Śro 18:39, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Po kapie silnika i zasowce na stacyjce wyglada na circa 1965 w gore.
Wymienic np. sruby do mocowania oslon bocznych. Sygnal powinien byc pod zbiornikiem i chyba masz urwana 'wajchę' od 'ssania', raczka od kranika chyba za krotka. Tyle ode mnie zapewne dluzej siedzacy w temacie wychwycą cos jeszcze.
Generalnie piekna sztuka!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shl1961
|
Wysłany: Śro 18:49, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów
|
No ładna, ale sądząc jak zrobił kolega Iż`a to SHL`ka będzie wyglądać po remoncie lepiej jakby dopiero co wyjechała z fabryki
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 19:49, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Piękna sztuka marzy mi się taka. Co do prac przy niej to podzielam zdania kolegów wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:11, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Dodałem jeszcze kilka zdjęć. Choć poprzedni właściciel podobno malował ją, więc to chyba nie oryginalny lakier, jutro się dokładnie przyjrzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 21:46, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
To nic ! ale ja bym tego nie ruszał, pięknie się prezentuje i wygląda na oryginał. Co najwyżej jak koledzy wyżej mówią, zrób remont silnika, tzn rozbierz i zobacz co i jak i tyle. A może, śie pochwalisz ile dałeś za takie cudo ? Bo jestem bardzo ciekaw..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:54, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Co do silnika to wiem, że tłok puchnie i tak jest ponieważ cylinder był nominał, a poprzedni właściciel wymienił tłok jednak na jakiś gówniany i po ok 15min pracy przyłapuje go.
Blachy fakt faktem na prawdę są OK zero rdzy, uszkodzeń, lub innych "ciekawostek"
Co do ceny liczba trzycyfrowa oczywiście w złotówkach, choć dużo nie brakowało do czterocyfrowej
A co do rocznika, nie dało by rady odczytać tego po numerze ramy lub silnika?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:16, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Śro 22:34, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
zmien tylko tą tylna lampe i pokrowiec siedzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 22:53, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Numery wyślij SM-500 na priva on ma sporą bazę numerową to ustali ci w miarę dokładnie.
Licznik do wymiany. Powinien być z białą tarczką skalowany do 100.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:48, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Ok dzięki za namiar.
A co z amortyzatorem ciernym?
aha Panowie sprawa tłoka, Wy posiadając dużo większe doświadczenie w temacie gdzie kupić tłok do tegoż sprzęta, aby nie puchł oczywiście, i na ile setek go spasować aby nie przycierał. Co polecacie zrobić z wałem, regeneracja czy nowy jak nowy to gdzie, jak regeneracja to gdzie i na jakim łożysku. Wiem że może jeszcze za wcześnie na takie pytania ale wolę wcześniej wiedzieć.
Jeszcze jedno. Skoro wg. Was mam go nie picować, tylko silnik doprowadzić do pełnej sprawności, czy szkiełkować go czy tylko wymyć i zostawić jak jest, żadne polerowanie nie wchodzi w grę.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 9:54, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Czw 13:23, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Wymień ten licznik, wymyj motocykl i ewentualnie zrób remont silnika. Masz piękny motocykl i nie potrzeba mu remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Czw 14:48, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
zauważyłem uchwyt do stopki bocznej, czyzby wstęp do luxa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:19, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
marcin2744 napisał: |
zauważyłem uchwyt do stopki bocznej, czyzby wstęp do luxa? |
nie wiem za bardzo jeszcze o co biega, mógł byś bardziej rozwinąć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|