Autor |
Wiadomość
|
Bies
|
Wysłany: Wto 20:28, 06 Gru 2011 Temat postu: SHL M11 1966 prosze o ocene |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wreszcie spełniłem swoje marzenie i kupiłem SHL 1966r.
Moja SHL'ka miała od nowości jednego właściciela. Starszy Pan zmarł i jego żona wraz z dziećmi postanowili sprzedać motocykl (bardzo sympatyczni ludzie których pozdrawiam).
Starsza Pani opowiadała mi jak to po Polsce z mężem tym motocyklem jeździła, jak zjeździła bieszczady, dodała mi własnoręcznie uszyty pokrowiec na siedzenie (taki z grubego misiowego włochacza ) który zakładali jak zimno było...
Dostałem 3 książki (instrukcja obsługi shl, abc motocyklisty i jeżdżę motocyklem wsk) wielkie pudło części które z bratem ledwie mogliśmy unieść i jeszcze 2 szuflady.
Z jednej strony cieszyłem się zakupem, z drugiej strony było mi go aż przykro stamtąd zabierać
Tak oto z motocyklem na przyczepie, częściami w bagażniku biedniejszy o 2000zł wróciłem do domu.
Poniżej zamieszczam zdjęcia, zrobione jeszcze przez sprzedającego, swoją fotosesję zamieszczę wam dopiero jak motocykl wyczyszczę i wymyje.
Dzisiaj próbowałem go odpalić, po ok 10 kopniakach zapalił, pochodził 15s, zgasł i koniec, nie udało się tego powtórzyć
Dopiero zaczynam swoją przygodę ze starą motoryzacją, oceńcie proszę mój nabytek pod kątem oryginalności i napiszcie co wam się nie podoba. (wiem że bagażnik to niezły patent:P, 2 różne gumki/rączki, tylne amortyzatory powinny mieć górę czarną, obszycie siedzenia, co jeszcze widzą wasze fachowe oczka ...??)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 21:11, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Bardzo ładna maszyna. Też mam z 66r. i też od pierwszego właściciela tylko nie jest tak dobrze zachowana jak Twoja. Co do oryginalności to zauważyłem tylne koło od lux-a. Gratuluje zakupu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 21:41, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
jak najbardizej udany zakup !! Wygląda na oryginalne malowanie !! więc ja bym go nie ruszał, nie poprawiał. Aby silnik generalke zrobić i jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 21:42, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Jeśli zarówno tylne amory i tylne koło są chromowane to może to jest wersja lux . Sprawdź czy masz na tabliczce napisane M11 czy M11L i czy masz aluminiowy cylinder. A tak ogólnie to jest w fantastycznym stanie. Chciałbym żeby moja tak wyglądała.
PS.
100 post
Aaa, jeszcze zapomniałem, jeśli masz instrukcję obsługi to może mógłbyś zeskanować w wstawić do działu download . Bo nie wiedzieć czemu nie ma tam instrukcji M11
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Wto 21:57, 06 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bies
|
Wysłany: Wto 21:47, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Napewno nie jest lux.
W częściach zapasowych które dostałem jest kilka amortyzatorów z czarną górą, więc pewnie były zmieniane. Szkoda że koło nie jest oryginalne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Wto 21:56, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
jest to w 99% oryginał tylne amortyzatory były w tymże właśnie roczniku przykręcane na takie śruby (górna i dolna sześciokątna) we wcześniejszych rocznikach (do lutego 1966r górna śruba była ozdobna-półokrągła a dolna zwykła sześciokątna) od lutego także zaczęto wkładać bezpieczniki koło akumulatora- u Ciebie go brakuje.Osłony łańcucha w 1966r były robione z blach 0,5mm a nie 1mm ale gdzieś już o tym pisałem-poszukaj w tym roku zastosowano także przetłoczenie na osłonie łańcucha w celu jej usztywnienia. brak amortyzatora skrętu- rocznik 66 już go nie posiadał. Akumulator kwadratowy a nie prostokątny pewnie poprzedni właściciel nie mógł innego dostać dlatego przerobił. tylne mocowanie silnika inne niż we wczesnych rocznikach. Pilnuj także gum na osłonach bocznych - tych na ich stykaniu się - często giną a ich nigdzie nie dostaniesz. jak chcesz jeszcze coś o roczniku 1966 wiedzieć więcej mogę się podzielić tym co wiem.
Jestem w posiadaniu takiej samej 9SHL M 11 1966) od 2001 roku a u mnie w rodzinie jest od nowości przebieg około 40. 000km pozdrawiam
Masz oryginał w stanie idealnym jak na te lata (świadczą o tym chociażby manetki ) pozdrawiam Rudy
moja rada nie restauruj go zostaw w takim stanie jakim jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 22:04, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Jak możesz to opisz szerzej rocznik 66r bo też mam taką i może trochę mi pomożesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Wto 22:07, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
co ciekawe na ramie mam bliki Twojemu numer dziś nie mam czasu ale opisze go . postaram się przynajmniej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Wto 22:08, 06 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|