Autor |
Wiadomość
|
Gumshield
|
Wysłany: Czw 17:41, 03 Lut 2011 Temat postu: Rama SHL 150 ->WSK M06->WFM M06 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Czy są takie same? Pomijam ramę WFM wzmocnioną produkcja coś w latach 60tych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Czw 17:42, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 19:03, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Nie, wfm jest robiona z ceowników wsk i shl z rur o przekroju kwadratowym.
Poza tym wsk ma dodatkowe otwory pod osłonki boczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Czw 19:43, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ale czy pierwsze Wsk nie miały ramy takiej jak WFM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Czw 20:35, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Bitels ma rację, co do ram WFM kontra SHL poszperałem trochę i w WFM byly o przekroju korytkowym a w SHL 150 z rur stalowych o przekroju prostokątnym
Tak jako ciekawostka, wg. numerów katalogowych rama do WFM to: M06.09.1.01Y a do SHL 150 U i T : M06-U.09.01Y ze szkicow wynika ze to ta sama konstrukcja lecz wykonana z innych prefabrykatów, z minimalnymi róznicami- tam otwór wiecej tam mniej.
Jesli chodzi o pierwsze WSK M06 to miały identyczne ramy jak WFM, całe moto bylo takie same. Przynajmniej w latach 54-58.
Dalej nie szukałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Czw 20:40, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 20:43, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Do 1957 rama wsk i wfm była taka sama.
Samo bicie numerów w shl wfm i wsk było inne.
Wfm miały numer na ceowniku koło silnika , shl na główce a wsk też na główce tylko przed nim była literka S
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Czw 20:53, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 17:31, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Bitels czym się rożni konstrukcyjnie rama WSK z lat 1958-59 od ramy WFM z tego samego okresu?
Czy rama SHL T i U to to samo co M11?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:45, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
|
shl 150 ma inna rame niz wsk m150, shl m06u jest prawie taka sama jak m06t (blaszka pod glowka ramy) od m11 jest zupelnie inna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Czw 13:06, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
diks87 napisał: |
shl 150 ma inna rame niz wsk m150, shl m06u jest prawie taka sama jak m06t (blaszka pod glowka ramy) od m11 jest zupelnie inna |
Dzieki za info, ma ktos doberze obfotografowane te ramy by pokazac szczegoly?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Czw 20:45, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|