Autor |
Wiadomość
|
ruszi
|
Wysłany: Wto 2:05, 03 Lis 2015 Temat postu: Silniki Wiatr |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Witam, nigdzie indziej mi nie pasowało więc piszę tu. W razie czego proszę o przeniesienie.
Zastanawia mnie kwestia rodziny silników Wiatr a mianowicie różnice między tymi stosowanymi w WSK-ach Gazelach czy M11.
Z podstawowych elementów o których wiem, to na pewno cylindry, wodziki i miejsce na rozrusznik.
Czy były jakieś inne różniące się elementy? Zapłon, tryby skrzyni, sprzęgło..?
Pytam, bo powoli biorę się za reanimacje swojej Gazelki i szukam gratów z epoki typu tłok, pierścienie, sprzęgło itp itd a w ogłoszeniach często hurtowo piszą WSK/SHL czy coś a nie chciał bym kupić czegoś bez potrzeby.
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 8:47, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Był już taki temat. I z tego co pamiętam to tryby między sobą się różniły. Tak samo kosze sprzęgłowe (inne łańcuszki).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Wto 11:49, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
O wlasnie. Lancuszki mialy inny wymiar rolki z tego co wiem. A tematu jakos nie moglem znalezc - jakby ktos pamietal gdzie on jest to prosba o podlinkowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Śro 0:40, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Przede wszystkim wał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Śro 22:09, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
A co z tlokiem? Roznily sie miedzy soba? Bo mam na oku komplet od WSK z 'tamtych lat' ale nie bardzo wiem czy kupowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Śro 22:35, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Tłoki są takie same w wiatrze, wsk 175 i gazeli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Pon 19:12, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Dalej brnę w temat
Rozlozylem swojego Wiatra i nie jestem przekonany czy to oryginal. Wrecz bardziej sie sklaniam ku wuesce niestety...
Cylinder mam ewidentnie od Gazeli - ma wyciecia na oslony boczne i oslony byly oryginalne zalozone a nie jakies podginane na sile.
Wracajac do tematu pierwsze pytanie ktore sie nasuwa to czemu nr silnika jest taki wysoki? Czyzby to egzemplarz od WSK faktycznie? Poprzedni wlasciciel powiedzial ze cos zmienial z tymi karterami ale sam nie wiedzial co tak do konca...
Drugi element ktory mi nie pasuje wzgledem katalogu gazeli to kolo zamachowe ktore jest na wale razem z zebatka sprzeglowa - w katalogu jest z zabkami (ponoc przygotowane pod rozrusznik elektryczny) a u mnie gladkie jak na zdj ponizej. Od WSK?
Jeszcze czyms sie roznia? Cos byla mowa o skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|