Autor |
Wiadomość
|
Marco
|
Wysłany: Nie 20:29, 28 Paź 2012 Temat postu: Identyfikacja kranika paliwa |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Zakupiłem ostatnio kranik paliwa z długą dźwignią. Niestety gwint kranika jest inny niż w zbiorniku (kranik ma mniejsze fi )
Czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest ten kranik ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
scorpi
|
Wysłany: Nie 22:21, 28 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
niepowiem ci ale ile chcesz za ten kranik skoro ci nie pasuje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Nie 22:26, 28 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
sam gwint się różni , czy kranik konstrukcyjnie inny ?
bo jeśli gwint to te nakrętki mocujące dają się zamieniać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:28, 28 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Gwint w nakrętce kranika (wewnętrzny) jest mniejszy niż gwint przy zbiorniku.
Nie myślałem nad sprzedażą lecz nad dopasowaniem nakrętki z większym gwintem. Jeżeli nic nie dopasuję wtedy pomyślę nad jego dalszym losem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Nie 22:31, 28 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Nie 22:40, 28 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
ma mniejszą średnicę , czy gęstość ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:44, 28 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Przy kraniku jest mniejsza średnica i gęstrzy gwint .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pon 0:08, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
no to pogadaj z tokarzem , wytoczy stosowną nakrętkę i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 19:34, 30 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Rozmawiałem dzisiaj z trzema tokarzami i żaden z nich nie chciał się podjąć wytoczenia takiej nakrętki Udałem się więc do gościa który handluje częściami do zabytkowych motocykli i kupiłem oryginalny po regeneracji. Sprawa załatwiona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomekSHL
|
Wysłany: Wto 21:55, 30 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódzkie
|
Zdradź proszę za ile kupiłeś kranik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 1:59, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
no to lipa z tymi tokarzami. widać mają ciekawsze zajecia. niema to jak dostęp do tokarki i wyrzeźbić samemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Śro 12:10, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
a który tokarz ma sie tego podjać. to jest jakas godzina roboty dla wprawionego tokarza plus materiał wiec taka nakretka kosztowała by minimum 50 pln. Kto tyle zapłaci za taki detal?
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 15:29, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
to już zależy od tego czy idziesz do swojego czy do obcego.
za flaszkę czy jakieś części motocyklowe cięższe rzeczy mi tokarz robił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Śro 22:59, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Za kranik dałem 90zł sprawny i po wymianie uszczelek. Drogo ale myślę że wart tych pieniędzy tym bardziej że widziałem co biorę. Jakby ktoś potrzebował to widziałem u niego jeszcze jeden po regeneracji. Z resztą facet ma parę SHL M11 jedną M11U,Parę Junaków, Wuesek, WFM-ek Mz Tropik i Jaskółka, Cz, Jaw, parę rusków, BMW z lat 40-stych (zajebista maszyna) Jakiegoś starego Angola, Panonie, i wieje, wiele innych.
Typowy zbieracz-handlarz . Myślałem że oczopląsu dostanę tyle dobra w jednym miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Czw 11:25, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
nie podawaj adresu bo z zazdrości mu to wszystko ukradnę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 12:16, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Na prawdę jest na czym oko zawiesić a i źródło części do naszych weteranów dość obfite
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|