Autor |
Wiadomość
|
marti
|
Wysłany: Wto 22:31, 18 Paź 2011 Temat postu: silnik czy od gazeli? |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cegłów
|
Witam. Zakupiłem gazele z 69r. bez silnika w ramie. Wyrwałem od dziadka silnik bez cylindra, głowicy oraz gaźnika. Nie wiem do końca czy to jest od gazeli na silniku nie ma bitych numerów ,żeby porównać z tabliczką znamionową. Proszę o fachową ocenę po zdjęciach jak to jest możliwe czy to jest silnik od gazeli czy wsk175 bo nie wiem jaki dokupić cylinder ( czy ewentualnie od wski 175 będzie pasował czy nie, jakie są różnice w silniku w2 a w2a bo w gazeli był montowany ten w2)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Śro 14:02, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Silnik WSK jeżeli dekle są od niego Cylinder pasuje od gazeli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 15:04, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Kolego, silnik W2A był montowany w M11 W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Śro 18:43, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Były gazele z silnikiem w2a ale bardzo mało sztuk nie wiadomo ile nawet.
Twoj silnik prawdopodobnie 059 od wsk powiedz ile wychodzi kabli z pradnicy 4 czy 5. Napewno silnik bedzie pasowal do gazeli a cylinder jesli chcesz założyc osłony boczne to musi byc od gazeli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 19:31, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Podstawowa różnica jest taka, że silnik W2A jest oparty na zapłonie iskrownikowym a W2 na bateryjnym więc bez dobrego aku nie pojedziesz... Wg. danych w Pancewiczu (nie wiem czy masz tą książkę, a jeśli nie to polecam ją jak najszybciej kupić ) różnica jest także w stopniu sprężania i mocy. No i oczywiście różnią się wyglądem, na pewno nie jest to W2A, a w resztę dochodzeń (szczególnie dot. silników WSK) się nie wdaję bo nie znam się na tym Jeśli numery były bite tak jak na W2A to powinny być na tej wypustce z przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marti
|
Wysłany: Śro 21:20, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cegłów
|
Z silnika wychodzą 4 przewody, 2 żółte czerwony i czarny. Numerów nie ma bitych na silniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marti dnia Śro 21:22, 19 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 21:44, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Pawlasty napisał: |
Podstawowa różnica jest taka, że silnik W2A jest oparty na zapłonie iskrownikowym a W2 na bateryjnym więc bez dobrego aku nie pojedziesz... Wg. danych w Pancewiczu (nie wiem czy masz tą książkę, a jeśli nie to polecam ją jak najszybciej kupić ) różnica jest także w stopniu sprężania i mocy. No i oczywiście różnią się wyglądem, na pewno nie jest to W2A, a w resztę dochodzeń (szczególnie dot. silników WSK) się nie wdaję bo nie znam się na tym Jeśli numery były bite tak jak na W2A to powinny być na tej wypustce z przodu. |
Do tego jeszcze dodałbym, że w W2A od strony zapłonu w obudowie jest kanalik na smarowanie 3 łożyska, w przypadku zapłonu iskrownikowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 9:20, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Czyli wiemy ze masz pradnice 12v takze szukaj cyl do gazeli i bedzie pasowalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 16:02, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Może ja się aż tak nie znam, ale w WSK 175 też były instalacje 12V ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 19:31, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Tak była w wsk z pierwszych lat pozniej zastapiono 6v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 19:58, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Z tego co widziałem to silnik mocno przypomina W2 brakuje mu tylko do oryginału napisu WIATR na kapie olejowej i oczywiście nabitych numerów. W WSK kapa od strony zapłonu nie była dwu częściowa i w karterach tam gdzie masz tą blachę osłaniającą nie było tego wgłębienia w aluminium.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 21:33, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
mruty napisał: |
Z tego co widziałem to silnik mocno przypomina W2 brakuje mu tylko do oryginału napisu WIATR na kapie olejowej i oczywiście nabitych numerów. W WSK kapa od strony zapłonu nie była dwu częściowa i w karterach tam gdzie masz tą blachę osłaniającą nie było tego wgłębienia w aluminium. |
Nie wprowadzaj kolegi w bład, przy silnikach 059 wsk miały w deklu od zapłonu mały dekielek i miejsce pod rozrusznik. Polecam douczenie sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robertt15
|
Wysłany: Pon 20:42, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radom
|
Dzień dobry,
Mam ogromną prośbę kupiłem silnik niby od gazeli ale inny ma cylinder i wychodzi 5 kabli na prądnicy napisane ośw 12v ład 6V od czego może być ten silnik i czy będzie pasował do gazeli. Bardzo prosze o podpowiedz. Na silniku jest napisane 7B i jeszcze chyba sM 29
Pozdrawiam Robert
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 21:38, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A przed numerem silnika wpisany jest typ. Tak będzie pasował choć cylinder i głowica w gazeli były inny niż w innych wiatrach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Śro 10:56, 14 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
zgadza się. będzie pracował. Tylko, że może być problem z założeniem osłon bocznych, bo oryginalnie cylinder do gazeli miał podcięte żeberka właśnie żeby się osłony mieściły.
wygląda na to, że silnik jest od wsk. Najlepiej by było jakbys podał początek numeru silnika - będzie to oznaczenie typu silnika. I napisz jak masz mocowany wyciskacz sprzęgła: do prawej połówki silnika czy do prawego dekla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|