Autor |
Wiadomość
|
mm8255
|
Wysłany: Nie 2:31, 12 Sty 2014 Temat postu: Tabliczka znamionowa zdjecie |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Moja SHLka jest z 1967 roku. Mam pytanie zerknijcie na zdjęcie... to nietypowa tabliczka... moc 10KM, silnik to S32U czyli ten sami jaki szedł w Luxach? Zapewniam że shlka jest oryginalna...Rozumiem że to jakaś ulepszona wersja S32?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Nie 2:32, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Nie 14:08, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wygląda na to że tak.Ta tabliczka jest od Luxa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Nie 17:55, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
wg tego co wyczytałem to w końcówce produkcji w 1967 roku szły już w zwykłych SHLkach silniki S32U a następnie zastąpiono je nową konstrukcją W-2A. Także może to być zwykła SHL w końcówce produkcji. Nie podejrzewam żeby było coś dłubane bo motocykl jest od 1 właściciela z kompletem dokumentów. Także mam szanse zrobić ją na luxa hehe tj trochę chromów itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Nie 19:28, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Może być tak jak mówisz.Własnie zastanawia mnie to czemu L nie jest wybite.A jaki miałeś bak i górne szklanki amorów???Chrom czy malowane na odpowiedni kolor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 19:39, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zrobisz jak chcesz, ale fajnie jest posiadać jeszcze bardziej unikatowy model. Możesz go zrobić na luxa, ale jeśli to co mówisz to prawda, to masz jeszcze rzadszy model
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Nie 19:44, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Co ciekawe w pierwszych modelach Luxa były motowane silniki S32
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Nie 20:01, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
nie nie chromów nie ma dodatkowych
Tutaj zdjęcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Nie 20:02, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Nie 20:10, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Mogłobyć tak, że mieli na stanie silniki S32U i po prostu ładowali je do zwykłych M11, tym bardziej, że na dniach wchodził nowy model z Wiatrem. Na zdjęciu nie widać żadnego śladu luxa, więc jeśli nasze przypuszczenia są słuszne to ja nie robiłbym z niego luxa (bo przeróbek z M11 już jest pełno) a zostawił go właśnie w takiej konfiguracji. No ale i tak decyzja ostateczna należy do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 20:22, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Klamki chyba już ma od wiatra, ale skąd u niej amortyzator skrętu i czarne gumy na zbiorniku?
Możliwe że ostatnie modele składali z tego co mieli w magazynach. Zostawił bym tak jak jest. Jak tak było, niech tak zostanie.
Same chromy nie zrobią z niej luxa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Nie 20:54, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Zostaw tak jak jest.Na prawdę ciekawy przypadek.Fajnie by zrobić dokumentację potwierdzającą autentyczność,żeby potem "znawcy" nie mówili,że składak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz972
|
Wysłany: Wto 18:17, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Podłączam się pod temat. Mam nadzieje że w odpowiednim temacie.
Siemka oglądałem dzisiaj shl m11 z 1963r w wersji najprawdopodobniej lux (chromy na zbiorniku paliwa, półce , amortyzatorach,pedale hamulca,śruby , obręcze kół ). Zastanawia mnie tylko jeden szczegół tabliczka znamionowa jest po polsku i u góry pisze SHL M11 a w polu gdzie jest miejsce na wybicie np.symbolu W (wiatr) jest wybite 06 . Pisze tak SHL M1106 niżej numer ramy,silnika i rocznik. Prosze o podpowiedz czy tak może być.
Tak jak pisałem zastanawia mnie to oznaczenie SHl M1106 przy tabliczce widać że nikt nic nie robił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pon 22:52, 23 Mar 2015 PRZENIESIONY Wto 19:22, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Czy motocykl jest po remoncie, czy w ''oryginalnym'' stanie? Na liczniku było km czy KPH?
Była już jakiś czas temu shl-ka na allegro w wersji lux ( wizualnjie ) z tabliczką polską , nie było nic o luxie na tabliczce. Motocykl był raczej w oryginale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz972
|
Wysłany: Pon 23:15, 23 Mar 2015 PRZENIESIONY Wto 19:23, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Motocykl jest w oryginalnym stanie szparunki i lakier mocno sfatygowane.
Licznika brak bo ktoś wycioł wiekszy otwór i założył licznik chyba od jawy.
Tak jak pisałem zastanawia mnie to oznaczenie SHl M1106 przy tabliczce widać że nikt nic nie robił.
Amortyzator skrętu ma biały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|