Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 0:28, 31 Maj 2007 Temat postu: Wyposazenie skrzynki narzedziowej |
|
|
|
Witam!!
Chce skompletowac wyposazenie w mojej SHL-ce.. mam juz wiekszosc oryginalnych narzedzi. Brakuje mi jeszcze:
"klucza specjalnego do kranika, nakretek szprych, sruby mocowania zbiornika i srub przednich elementow resorujacych". czy ktos moze mi wyslac fote tego klucza bo nie wiem jak on wyglada.. Chetnie taki kupie!!!
Interesuje mnie jeszcze:
- zawartosc pudelka z zestawem naprawczym
-wyglad, ksztalt i wielkosc "torby na narzedzia" czyli tej szmaty z kieszonkami w ktore sie je zawija
jestem ewentualnie zainteresowany kupnem tych elementow
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 22:38, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Jak zajze do mojej instrukcji to wszystko Ci podam... ale nie teraz...
A tak po za tym to skozystaj z opcji edutuj i twoj drugi post skopiuj do pierwszego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pon 22:45, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
jak znajde jutro troche czasu, a taka mam nadzieje to zrobie fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 11:23, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
Co do "porzadkow" Moderatora to moge to zrobic ale pragne zauwazyc ze napisalem specjalnie drugiego posta zeby moj problem zostal zauwazony, a nie zostawiony bez odpowiedzi tak jak poprzedni w ktorym miedzy innymi pytalem o to samo!! poza tym to straci wtedy sens (czytalem juz tu jakis temat w ktorym zostal zrobiony "porzadek" i nic z niego nie wiadomo). Czasem jest potrzeba zostawiienia nowej odpowiedzi (odpowiedzi na brak odpowiedzi) tego samego uzytkownika! Czy mowie prawde panie Administratorze? pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Śro 15:03, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Przeczytaj prosze regulamin forum a w szczegolnosci (w tym wypadku)punkt 12. a brzmi on następująco:
12. Nabijanie postów jest zabronione. Jeśli ktoś już napisał "tak, łożysk nie należy wybijać na siłę, tylko najpierw rozgrzać karter" to nie pisz "łożyska się wybija młotkiem, ale nie rób tego na zimno”, bo twój post na pewno zostanie usunięty (a po kilku upomnieniach otrzymasz ostrzeżenie), chyba ze wcześniej ktoś napisał ze nie jest pewien to wtedy jest dopuszczalne powtórzenie aby potwierdzić wiarygodność. Post ma coś wnosić do dyskusji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 14:36, 22 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
oto i fotki torby na narzędzia, sorki za jakość fotki
linki skopiować i wkleić w nowym oknie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co do pudełka z zestawem naprawczym to mam 2 ale mam w niech wszystko ciężko określić co było tam w oryginale, prawdopodbnie spinki łańcucha, kilka śrub itp podobnych drobiazgów, nie jestem w stanie wymienić wszystkiego co tam mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 0:08, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
|
Mam prośbę do szanownych Kolegów biegłych w sztuce warsztatowej. Otóż posiadam motocykl SHL M11W, który jest odrestaurowany i sprawny, niestety nie przeze mnie.
Doskwiera mi to, ze sam jestem noga jeśli chodzi o mechanikę, zdobyłem więc drugi silnik W2A i zamierzam się nieco podszkolić. Dodatkowo mam na oku drugą SHL w nieco gorszym stanie, którą chciałbym już sam odrestaurować. Moje pytanie brzmi:
Jakie narzędzia w pierwszej kolejności powinny znaleźć się w mojej "pracowni"? Pytam, ponieważ groszem nie śmierdzę więc zamiast kupowania drogich zestawów narzędzi wolałbym kupić oddzielnie to co będzie mi potrzebne do SHL-ki.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 9:46, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
ferdek - porządnego remontu silnika nie zrobisz dwoma śrubokretami, młotkiem i 4 kluczami, potrzebujesz naprawdę sporo narzędzi w tym kilka specjalnych ( ściągacz magneta, przyrząd do unieruchamiania kosza sprzęgłowego, ściagaczy do łożysk i dobrze by było ściągacza do karterów). Jeśli myślisz naprawdę o naprawie silnika i motocykla to nie uniknione jest kupienie całych kompletów kluczy. Ja kupiłem komplet płasko oczkowych firmy dedra, komplet nasadówek wraz z końcówkami (bity torxy i śrubokręty płaskie i krzyżaki), do tego komplet oczkowych wygiętych i dwa komplety typowych śrubokretów. zapomniałbym o suwmiarce, mikrometrze, czujniku zegarowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:23, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
|
A co powiecie na początek na coś takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, że potem trzeba będzie dokupować ale od czegoś trzeba zacząć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
irek
|
Wysłany: Czw 0:29, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Mi się udało niedawno na złomie wytargać pół reklamówki kluczy, narzędzi na złomie za 10 zł
Oczywiście nie są to klucze jakieś mega renomowanej firmy, ale topex to też nie jest. Po prostu zwykłe PRLowskie klucze. Do zwykłych prac będą w sam raz
Powodzenia w polowaniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 8:13, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
ferdek- odradzam zdecydowanie zakup tych i wszystkich tandetnych kluczy.
Pamiętaj że śruby w motorze mogą być zapieczone i byle czym nie odkręcisz no chyba ze chcesz "łeb" obrobić. Co do śrubokrętów to musisz mieć ich tyle by do każdego łba wkręta paskował idealnie. bo inaczej możesz nie odkręcić wielu wkrętów w silniku.
Proponuje abyś kupił sobie dobry komplet kluczy - dedra jest najtańsza- płasko-oczkowych, a potem śrubokręty na sztuki według potrzeb. Nasadkowe klucze prawie nie są ci potrzebne.
Oczywiście stare polskie klucze są jak najbardziej wskazane, sam na nich zaczynałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Czw 10:09, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Nasadkowe klucze są idealne do weterana Picek,nimi najmniej "objedziesz" łby śrub,tylko żeby były na sześciokąt,a nie 12-kąt (takie otwory ma większość kluczy oczkowych)...
Osobiście zawsze wolę użyć nasadkę niż klucz płaski,oczywiście są sytuacje,gdy tylko klucz płaski wchodzi.
Ostatnio na weteran-bazarach pokupiłem stare klucze luzem-bajer! po 1-2 zł za sztukę ,nawet z nalotem rdzy,ale takie są najlepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 10:46, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Doktor wpełni popieram twoje stanowisko, ale jak się chce wyremontować motocykl to płaskimi się to zrobi, a nasadką nie, bo nie podejdzie.
ferdek napisał ze nie ma kasy więc proponuje mu płaskie, jakby miał kase to tak jak pisałem kilka postów wcześniej- płaskie, nasadowe i reszte przyrządów niech zakupi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|