Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M06]

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M06] <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 19:39, 30 Sty 2009 Temat postu: [M06]







Witam, zabieram się za remont SHL wynalazłem ją kilka lat temu i wreszcie przyszła na nią pora.

Pierwsza sprawa na tabliczce znamionowej widnieje nazwa M06 U jednak motor ma wachacz pchany z przodu oraz filtr powietrza w obudowie, lampy przedniej nie mierzyłem ale wydaje się większa niż w M06U, Jest to orginał? może poprzedni właściciel coś szczepił?

Druga sprawa poszukuje do niej tłoka i sworznia da się to gdzieś kupić? czy zamawiać u rzemieślnika?
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Pią 20:25, 30 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Przypatrz się dobrze na tabliczce, obok literki U (malowanej) masz wybitą literkę T. Czyli masz wersję T, a poprzedni właściciel w tym palcy nie maczał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 20:35, 30 Sty 2009 Temat postu:







:-) dzięki
właśnie czyszczę starą farbę odskrobałem całą tabliczkę
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pią 22:04, 30 Sty 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

co do Tłoka to wg mnie najlepiej przeszlifowac cylinder na poj 175, bo takie tloki mozna dostac, no i sa do nich pierscienie, tloki 150ccm sa na allegro ale problem jest z pierscieniami. a sworzen to kupisz w jakims motoryzacyjnym, moze byc do silnika 175 tylko trzeba go skrocic na tokarce w wypadku poj 150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 14:34, 31 Sty 2009 Temat postu:







rozmawiałem z facetem który dorabia tłoki chce 300zł + przesyłka
chyba posłucham Twojej rady pawe86
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 14:46, 31 Sty 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

no to strasznie drogo, we wrocku gosc za tlok ze sworzniem i pierscieniami wola 150zl i tlok jest srednbiej jakosci i wykonania ale przejdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 15:19, 31 Sty 2009 Temat postu:







przy rozwiercaniu nie będzie kłopotu z grubością tulei?
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 16:58, 31 Sty 2009 Temat postu:







pawe86 piszesz ze można dostać tłok i pierścienie do 175, możesz powiedzieć gdzie?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 17:36, 31 Sty 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

na alllegro sie trafiaja, w opolu w motorpolu ostatnio jeszcze mieli, no i we wrocku w pod wska byly jak bylem ostatnim razem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Sob 17:46, 31 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

jak masz zamiar rozwiercać tuleje to proponuje zamianę ja ci dam cylinder tylko sobie szlif zrobisz, a ty mi dasz ten.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 18:47, 31 Sty 2009 Temat postu:







w tym rzecz że mi jest tłok potrzebny z pierscieniami

byłem teraz u znajomego jego sąsiad ma warsztat zajmuje się remontami silników
rozmawialiśmy z gościem podobno ma tłok i cylinder do 150 wspominał też o 175
w tygodniu odwiedze gościa może wygrzebie jeszcze jakieś skarby,jak znajdę to dam znać
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 18:56, 31 Sty 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

wracajac do pierscieni to ja sobie kiedy zrobilem pierscienie do 150 z jakiegos kompresora znalezionego na zlomie, wyszlifowalem wglebienia pod zamki i nei mialem zadnych problemow z tymi pierscieniami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irek
PostWysłany: Nie 0:15, 01 Lut 2009 Temat postu: Re: [M06]


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

tadek86-20 napisał:

... poszukuje do niej tłoka i sworznia da się to gdzieś kupić? czy zamawiać u rzemieślnika?

Może tu będziesz miał odpowiedz
[link widoczny dla zalogowanych]
Choć całkowicie nie wiem czy to prawda z tą MZtą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Nie 10:37, 01 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

no ale nie mozliwa jest srednica takiego cylindra 56,5 bo nominal mial 58mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M06]
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group