Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:18, 28 Lip 2008 Temat postu: [M11] Kranik |
|
|
|
Odkryłem w Moim "dawcy narządów" taki oto kranik
[link widoczny dla zalogowanych]
Od jakiego motoru on jest ?
Czy to po prostu chwilowe braki w magazynie i chłopaki wzięli co było pod ręką czy też wesoła twórczość poprzedniego właściciela.
Jakby nie patrzeć pasuje idealnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Wto 6:53, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Jest to nowszy poprawiony rodzaj kranika, ten długi montowany był w późniejszych gazelach równocześnie ze zwykłym kranikiem.
Występuje jeszcze krótka odmiana montowana od ciągników po agregaty prądotwórcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Wto 7:56, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Sławek napisz jaki to motocykl. M11? Rocznik 61 czy 62?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 8:45, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
|
Klasyka
M11 rocznik 62 ale z końca roku bo pierwsza rejestracja w 63.
Ogólnie w tym egzemplarzu jest kupa rożnych "patentów" a jest on w 100% oryginalny (dziadek jeździł rok po czym miał wypadek i 40 lat przeleżała w szopie)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 9:05, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Wto 8:55, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Na rejestrację nie patrz. Moja IFA ma datę rejestracji 01.01.1956. Jeśli możesz prześlij mi na priva nr ramy i silnika a powiem Ci dokładnie. I przy okazji fotki to wciągne ją do mojego spisu. Mój email [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Wto 8:57, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 9:21, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
|
Foty w jakimś konkretnym formacie i rozdzielczości ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Wto 9:33, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Niemam wymagań odnośnie rozdzielczości. No chyba że jakiś element mnie bardziej zainteresuje. Wtedy bedę Cie prosilo jakieś szczegóły. Dzięki za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arek33h
|
Wysłany: Wto 9:55, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
miałem identyczny w M11 z '66 r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Wto 15:26, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Te kraniki były dostępne w handlu jako części zamienne. Każdy wie jaki jest kranik w shl-ce- pękające nakrętki, odstojniki,na ogół cieknące. Prościej było wymienić cały kranik jak bawić sie w jego wymianę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:32, 26 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
|
Dzieki przyjacielu za fotoo:)) teraz wiem jaki moj kranik ma elka:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Wto 14:17, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
ludzie a powiedzcie mi gdzie mogę dostać taką uszczelke co by pasowała pomiedzy kranik a odstojnik ... ? tak jak na fotce bo bez tej dodatkowej uszelkie cieknie jak skur...
znalazlem na skuterdebica uszelki:
[link widoczny dla zalogowanych] - stary typ
[link widoczny dla zalogowanych] - nowy typ
MOJE WIELKIE PYTANIE
Do kranika co jest na samym początku w temacie jaki typ uszczelek idzie ? stary czy nowy ? Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 15:13, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suchy
|
Wysłany: Wto 16:11, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ja smaruję silikonem po gwincie przed zakręceniem i nic nie cieknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Wto 16:30, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Po jakim gwincie ?? mi nie cieknie tu przy redukcji, tylko między odstojnikiem a kranikiem, wygląda jakby poprostu coś było nie równe albo odstojnik albo krawędzie kranika a taka uszczelka by zalatwila sprawe od razu... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suchy
|
Wysłany: Wto 17:47, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
AAA, kurde ja w junaku nie mam żadnej uszczelni i nic nie cieknie w tym miejscu, mam w chałupie 2 oryginalne nowe nieużywane wyniesione z zakłądów kzwm kraniki, jak będę w garazu to oblukam jak ona wygląda.
Byłem- wykonana uszczelka z gumy 2mm , w formie pierścienia, szerokość zewnętrzna 22mm a wewnętrzna 16 mm, życze miłej zabawy w wycinanki Sam też w tej chwili czynię replikę takowej uszczelki do junkersa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Wto 18:54, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Śro 12:36, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
a z czego taką uszczelkę zrobić?? Zwykła guma chyba odpada ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|