Autor |
Wiadomość
|
barteq
|
Wysłany: Nie 23:51, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
no w końcu, bo jakby nie było to sezon trwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 0:09, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Juz tylko ten tydzien szkoły i od piątku ferie wiec bede mial czas na SHL a w miedzy czasie imprezy
Pewnie ze trwa a z kazdym rokiem bedzie juz coraz cieplej Ale baaaaaaaaaaaardzo smutna wiadomość dla wszystkich motocyklistów to to ze podobno ma sie zima zacząć Oby ci pieprzeni metereolodzy sie mylili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 17:15, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Ferie sie zaczęły...
Teraz siedze w warsztacie i wyrownuje wszelkie dziury i nierownosci w karterach zeby oddac je do polerki
A co do zimy to juz sie chyba skończyła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pon 20:14, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Cytat: |
A co do zimy to juz sie chyba skończyła |
jak u kogo [/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 9:04, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
|
ehhh ferie kiedy to bylo???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:16, 30 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
|
Regenerację najlepiej zacząć od silnika. Dopiero później wziąć się za blachy. Przynajmniej atk uważam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:32, 02 Lis 2007 PRZENIESIONY Wto 22:32, 22 Kwi 2008 Temat postu: [M11]jak zacząć renowację |
|
|
|
Od czego mam zacząc remont mojej M11. Napewno muszę zrobić listę brakujących części. I co dalej? chcę przy niej zrobić remont silnika, piaskowanie, nowy lakier, nowe chromy, nową elektrykę, itd. Co w jakiej kolejności mam robić, żeby się nie pogubić i wszystko miało ręce i nogi? Napiszcie mi jak u was to wyglądało. Nie chciałbym tego robić zbyt haotycznie!
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Sob 0:50, 03 Lis 2007 PRZENIESIONY Wto 22:34, 22 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Fazi, ja zacząłem dawno temu i z braku czasu końcówka idzie mi opornie. Jestem amatorem, SHLka to mój pierwszy motor i na pewno koledzy z forum są bardziej doświadczeni niż ja, ale powiem jak było u mnie.
Najpierw rozebrałem wszystko i to co zostało rozebrane posegregowalem żeby sie nie pogubić potem Najpierw zająłem się usuwaniem lakieru i doprowadzaniem powierzchni pod malowanie, potem piaskowanie i lakier proszkowy. Równolegle pozbierałem wszystkie części które mają byc chromowane i dałem do chromowania. Wtedy kiedy część się malowała a druga chromowała zrobiłem listę części które trzeba odnowić, ewentualnie dokupić i zająłem się też silnikiem tzn wymiana simmeringów, łóżysk, potem papier ścierny, polerka na błysk i składanie do kupy. Silnik jak i całą resztę rozebrałem jak tylko się dało czyli praktycznie do ostatniej śrubki. Dokupiłem różnych pierdółek typu uszczelki itd i zacząłem składanie. Najpierw złożyłem silnik a teraz walczę z resztą. Ponieważ z braku czasu moje prace posuwają się powoli narazie złyżem przedni widelec, kierownicę, tylny błotnik, wachacz i dałem instalację elektryczną. Mialem listę części ale w praktyce co jakiś czas okazuje się że coś tam musialem czy musze jeszcze dokupić. Jestem teraz na etapie składania wszystkiego w calość, czeka mnie jeszcze renowacja kanapy i kół - tych elementów pratycznie nie ruszałem.
Mam nadzieję że nie namieszałem Ci w głowie Na pewno reszta bardziej doświadczonych forumowiczów udzieli Ci bardziej szczegółowych porad Poza tym to jest forum - jest tu dużo przydatnych informacji tylko trzeba poszukać, robię to odkąd sie tu pojawiłem.
Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Sob 2:47, 03 Lis 2007 PRZENIESIONY Wto 22:35, 22 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Ja zrobiłem podobnie jak ronin. Tylko że u mnie to był taki spontan po prostu... Odkręciłem bak, i reszta jakoś sama poszła, już z górki:P Później czyszczenie wszystkiego, polerka oddawanie do chromu itp. Ja akurat sam malowałem więc miałem trochę więcej roboty. Doczyszczanie części papierem itd. później podkładzik, farba i polerka na błysk. Fakt faktem teraz wszystko wygląda o wiele gorzej niż np. dwa dni po malowaniu bo się zakurzyło i porysowało przy przenoszeniu, skręcaniu ale będą robione zaprawki i niektóre elementy do poprawki pójdą więc się nie martwię. Do pomalowania został mi bak. Mam już takie pierdółki do roboty ale totalnie nie potrafię się zebrać w sobie i skończyć(a czasu mam wiele), bo można to wszystko zrobić w zaledwie jeden dzień lub w dwa dni a gdy się do tego zabieram to zawsze mi czegoś brakuje lub coś nie pasuje i tylko nie potrzebnie się denerwuje . Ale na pewno na wiosnę wyjadę z garażu już w pełni skończoną SHLką a jak dobrze pójdzie to może przed pierwszym śniegiem wybiorę się na krótką przejażdżkę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:29, 25 Mar 2008 PRZENIESIONY Wto 22:39, 22 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Mam jedno istotne pytanko... czym maluje się obręcze kół... ?? bo chyba raczej nie srebrzanką.. ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Wto 13:55, 25 Mar 2008 PRZENIESIONY Wto 22:40, 22 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
można i srebrzanką ogólnie to można pochromować lub pomalować lakierem akrylowym lub proszkowym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barteq dnia Wto 19:47, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Wto 19:19, 25 Mar 2008 PRZENIESIONY Wto 22:43, 22 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Najlepiej daj to do malowania proszkowego, najbardziej wytrzymała metoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:22, 22 Kwi 2008 PRZENIESIONY Wto 22:46, 22 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za info, kółka poszły w proszek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:42, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
|
Czy w moim przypadku mam zacząć odnawiać motocykl od silnika skoro ten ma od nowości przejechane 2000km.
Chyba zacznę od blach(stan bdb,drobne poprawki,polerka),chromy,felgi,elektryka.
Acha i jescze jedno.Czy mogę dokonać polerki karterów i cylindra złożonych w całości(dekle zdemontuję),szkoda mi zrywać oryginalną plombę z cylindra,przynajmniej na razie.Pozdrawiam !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Czw 22:20, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Jesli jestes pewny ze Twoj silnik ma przejechane tylko 2000km (w co wątpie ale zazdroszcze jesli rzeczywiscie tak jest), to nie ma moim zdaniem sensu go rozbierac, a co najwyzej zrobic/wymienic w silniku wszystko co powinno byc wg. ksiązki J. Pancewicza - Motocykle SHL. Jesli jeszcze jej nie masz to podstawa jesli chcesz sie zabrac za SHL
Jesli chcesz profesjonalnie odrestaurowac swoj motocykl, to proponuje rozebrac go na czesci (po za silnikiem ) zrobic blacharke i polakierowac (chyba ze masz oryginalny lakier i szparunki w dobrej kondycji to nawet blacharki bym nie robil. To co powinno byc chromowane a chrom juz nie jest pierwszej mlodosci pochromowalbym na nowo, a elektryke tez dobrze wymieniec.
Co do silnika to skoro ma plomby to zrob go oryginalnie, tzn wypolerowane na lustro powinny byc jedynie te paski na ktorych jest logo W-F-M po prawej i lewej stronie silnika, a cala reszte conajwyzej przeleciec papierem sciernym w celu wzglednego wyrownania i wyczyszczenia. Cylindra nie ma co polerowac, predzej radzilbym szkielkowanie lub piaskowanie uzyskasz dzieki temu ladny rowny (rowno chropowaty) i czysty cylinder i głowice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|