Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M11] Od czego zacząć?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
[M11] Od czego zacząć? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 23:08, 13 Lis 2008 Temat postu:







Przebieg pewny.Dowedem jest choćby dowód rejestracyjny.Rok prod.1968,data I rejestracji 1970r,ostatnie badanie techniczne wykonane w 1973 r.Właścicielem motocykla była szkoła zawodowa.Pojazd uzytkował wożny ale sie wkurzył i po 3-4 latach przesiadł sie na rower.Informację tą mam od ówczesnego kierownika warsztatów szkolnych w których elka sie poruszała.
Lakier jest mimo zaśniedziałości i kilku mocnym rysą ok(nie wiem jak je naprawić),szparunki idealne, chromy a nie jest ich za wiele idą do odtworzenia.
Mam zamiar polerować głowicę i dekle+karter(silnik wiatr).Nie wiem jak jest w oryginale.
Do popatrzenia:http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11W/45494
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pią 18:53, 14 Lis 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Nie sadziłem ze jest tak dobrze zachowana. Gdybym ja (i pewnie czesc forumowiczów tez) byl na Twoim miejscu NICZEGO bym w niej nie zmieniał ani nie remontował. Jest to jedna z najlepiej zachowanych SHLek jaką widziałem. Bardzo Cie prosze abys po prostu zalewał paliwo i jezdził, nic w niej nie przerabiał ani nie remontował. Bardzo zadko zdarzają sie tak zachowane 40-to letnie motocykle.
Przemysl sprawe, zatanów sie i zaczekaj na opinie inncy hczłonków forum.
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 19:09, 14 Lis 2008 Temat postu:







Dzięki za radę.Też chcę aby elka była 100% oryginalna ,ale na wiosnęidzie do rejestracji i muszę np.usunąć stare numery rej.z błotnika co się wiąże z mocną polerką tegoż elementu.Do tego dochodzi elektryka,regulacje ,ogumienie oraz czynności ogólnie przywracające dawny blask.Do tego dochodzi nieszczęsne "trzepotanie" kierownicy.Generalnie w silnik blachę nie mam zamiaru ingerować.
PS.Wiele osób chciało motocykl odkupić(nie ma szans), a jak im mówię że dałem za niego 100 pln do bladną.
Pozdrawiam!!
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pią 23:35, 14 Lis 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

No to ja tez zbadłem ... bardzo zazdroszcze Wesoly
Co do tych numerów nie jestem pewny czy musisz je usunąc. Co do elektryki to co jest z nia nie tak? A regulacja oczywiscie jak najbardziej (gaźnik, wyprzedzenie zaplonu itd) no i z wymianą ogumienia tez sie zgadzam (ale proponuje polskie opony zeby wygladało oryginalnie a nie jakies np. japonskie).
Zanim zabierzesz sie za likwidacje numerow na blotniku dowiedz sie jak to pod wzgledem prawnym wyglada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Pią 23:46, 14 Lis 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Doli ma rację, masz bardzo ładnie zachowany egzemplarz i ja na Twoim miejscu nic bym nie robił. Poza oczywiście kosmetycznymi sprawami. Motocykl robi świetne wrażenie, prawie spadłem z krzesła jak przeczytałem ile Cie kosztował Hyhy Moim zdaniem kosmetyka, paliwo i lewa w górze! Szerokości Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 10:33, 15 Lis 2008 Temat postu:







Opony będą Stomil.Co do elektryki to chyba ktoś grzebał przy przewodach bo paru brak.Do tego należy wymienić pęknięty klosz przedni,nadpalony klosz tylni i takie tam duperele.Czasu jest sporo na wiosnę będę już śmigał.
Co do nr. rej.na błotniku to nie wiem gdzie uderzyć.Podejrzewam że miła Pani w Urzędzie Komunikacji w tym problemie mi nie pomoże.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Sob 18:21, 15 Lis 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Myśle ze rzeczoznawca powinien wiedziec cos na ten temat...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Nie 14:45, 16 Lis 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Numery na błotniku równie dobrze mogą być ,jak i nie Mruga Żeby jednak nie niszczyć oryginalnego lakieru lepiej ich nie ruszać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M11] Od czego zacząć?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group