Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:12, 19 Sty 2009 Temat postu: [M11] Parę pytań o detale |
|
|
|
Zaczołem już rozbierać swoją M11 z 61 ale im więcej przy niej grzebie tym więcej pytań mi śię nasówa,a oto niektóre z nich. Razem z motorkiem dostałem 2 zbiorniki jeden ma tłoczony emblemat SHL i jest cały czarny(w dużo lepszym stanie), a drógi ma malowany emblemat i szare boki jaki powinien być zamontowany w tym roczniku? Zasówki stacyjki też nie ma ale tego chyba nikt nie wymieniał bo by raczej zostały jakieś ślady na lakierze? Pokrywa sprzęgła powinna być z tym duż korkiem z boku czy z wlewem z góry? Z góry dziękuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 15:36, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Bak powinien byc bez tłoczenia, z malowanym logiem. Czarny pas po srodku, szare boki i szparunek w na czarnym w odległosci ok 5mm od szarego. Zasowki stacyjki nie powinno byc, takze jest ok, a co do pokrywy sprzegla to nie jestem pewny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:22, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
Mam silnik od M06 i w nim pokrywa sprzęgła jest z tym dużym korkiem z boku natomiast przy silniku który w niej siedział była pokrywa z korkiem od góry. W książce o SHL Pancewicza piszą że ta pokrywa z korkiem od góry to stary typ . Dzięki za rozwianie chociaż części wątpliwości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 16:34, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Doli_M11 napisał: |
szparunek w na czarnym w odległosci ok 5mm od szarego |
Tu się Kuba mylisz w wersjach z malowanym logo srebrnego od szparunku nie oddzielał czarny pasek.
Czarne od srebrnego oddziela tylko biały szparunek.
Pokrywa powinna być z wlewem od góry.
Zasówki nie powinno być.
Z innych innowacji to koła 19", osłony boczne bez przetłoczeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pon 16:40, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Warto wspomnieć o amortyzatorach bo wydaje mi się że masz nowszego typu ale jak będziemy mieli lepsze foty to sie wyjaśni. Tak jak pisał Grzesiek, koła 19'' i dekiel tylnego koła z kalamitką do smarowania ślimaka. Potrzeba więcej zdjęć bo róznic byo wiecej: klamki, osłona łańcucha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:57, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
Amortyzatory już rozebrałem bo były puste i wydaje mi się że są starszego typu czyli te z bardziej okrągłymi mocowaniami jak się nie mylę. Osłony boczne mają takie jakby kwadratowe przetłoczenia ale nie ma na nich szparunków. O kołach to już czytałem wczaśniej na forum ale jeżeli jesteśmy już przy kołach to nie wie może ktoś czy obręcze od wfm lub shl te z pół bębnami będą pasować do M11? Osłony łancuch nie mam wogóle a wiem że w katologu są rózne typy. Chyba róznią się tą cześcią która znajduje się bliżej silnika?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:04, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 20:08, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Osłony roznią sie elementem przez ktory sprawca sie zwis łańcucha (takie oczko). Byly wersje z gumowa zaslepka tego oczka oraz z blaszaną. U Ciebie powinna byc ta druga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:41, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki, będę teraz szukał takiej z blaszaną zaślepką, bo sądziłem, że wszędzie były montowane gumowe. Przyjrzałem się bliżej temu zbiornikowi, który nie ma tłoczonego emblematu i wydaje mi się, że jednak była tam przerwa między szparunkami a tym szarym polem chociaż bitels twierdz,i że nie powinno jej tam być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:25, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
piotrek_tk4 napisał: |
ale jeżeli jesteśmy już przy kołach to nie wie może ktoś czy obręcze od wfm lub shl te z pół bębnami będą pasować do M11? |
Moim zdaniem nie będą pasować obręcze od WSKi bo są to obręcze 18 calowe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:10, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
Nie pytałem tam o WSK, bo wiem że ma 18-stki. WFM-ki i SHL-ki wyposażone w koła z pół bębnami posiadały 19 calowe obręcze, ale pozostaje kwestia rozstawu szprych i parę innych szczegółów, może już ktoś próbował takiej zamiany?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kala2191
|
Wysłany: Wto 23:02, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kotlin
|
ja silnik i cała karoserie mam z 62 a ramę z 64 (bo oryginalna gdzieś się zapodziała) więc na baku przerwa była i boki nie były szare tylko srebrne a pokrywa od oleju jest z wlewem od góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|