Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M11] poszukuje zdjęć serii przedprodukcyjnej

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] poszukuje zdjęć serii przedprodukcyjnej <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 1:05, 17 Sie 2008 Temat postu: [M11] poszukuje zdjęć serii przedprodukcyjnej







Poszukuje wszelakich zdjęć tego motocykla

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Dla ciekawskich jest to M11 z serii przedprodukcyjnej.

Każda fota może pomóc Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Nie 17:22, 17 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nie - to jest prototyp. Takie malowanie potem miały Shl-ki w 61 roku czarne, ta seria zaraz po wiśniowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 23:55, 17 Sie 2008 Temat postu:







Ok "mea culpa" prototyp
a w ogóle "ostał" się gdzieś w odmętach muzealnych prototyp ?
jeśli tak to gdzie można go obejrzeć ?
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Pon 7:08, 18 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Z tego co mi wiadomo to nie. Wtedy były inne czasy, nie zachowywało sie takich rzeczy dla potomności, jak znam życie na pewno poszedł do sprzedaży i kupił go pewnie jakiś pracownik zakładu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pon 8:59, 18 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Juz jakis czas temu gadałem o tym motocyklu z SM-500. Po za malowaniem baku, oraz chromowanymi górnymi szklankami amortyzatorów, najbardziej zainteresowała mnie ta dodatkowa ramka na przednim błotniku Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 10:01, 18 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Jakbyście dobrze zwrócili uwagę to ten przedni błotnik jest całkiem inny jak w późniejszych M11, błotnik był zunifikowany z wersją S stąd ta rurka mocująca.
Jednak projekt S nie wszedł w życie stąd do modelu podstawowego zaadoptowano błotnik z poprzedniego modelu M06T.
Nie wiem czy wiecie ale w jedenastkach podobnie jak w M06 U i T były montowane dwa rodzaje błotników przednich: oprócz typowych były też błotniki przednie z szeroką płetwą tylną,taki jest w mojej 11 bordowej z 61' , spotkałem się z nim w 11 z 63',64',66'.Spotkałem się też z nim w paru szóstkach T i paru U ,nie wiem czym był spowodowany montaż takich czy innych błotników.Myślę ,że wytłoczki nie robiono w samej shl ,podobnie jak dla osy robiła je huta Batory a w wfm je tylko spawano i cynowano.
Ale czyżby fabryka miała dwóch kooperantów produkujących błotniki???A każdy miał swój wzór tłocznika???A w fabryce montowano co leci???

Jako ciekawostkę jeszcze dodam ,że są dwa rodzaje zbiorników paliwa z tłoczonym logiem ,z tego co ustaliłem ale mogę się mylić co do lat produkcji do roku 65-66' szły z niskim wlewem paliwa ,a w następnych latach z wysokim.Sprawdźcie sami co macie u siebie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Pon 10:05, 18 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 10:18, 18 Sie 2008 Temat postu:







Co do baków to zgadza się w moich 2 M11 występowały obie odmiany a motory pochodzą z tej samej serii (80 sztuk pomiędzy biorąc pod uwagę numer ram) i zakupione u tego samego "dystrybutora" w tym samym mieście i czasie.

Mnie bardziej meczy wygląd tylnej lampy bo to jest najbardziej charakterystyczny i rzucający się w oczy element.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 10:19, 18 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Pon 21:04, 18 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Czy ktoś wie z którego roku są te zdjęcia? Obstawiam 58 lub 59

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 22:41, 18 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ja obstawiam 60/61 wtedy kiedy powstawały pierwsze reklamówki M11.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_M_M
PostWysłany: Śro 1:42, 20 Sie 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poręba Górna

Wracając do tematu baków to były również 2 rodzaje zakrętek - jedna to klasyczna aluminiowa a druga stalowa i chromowana. Właśnie niedawno udało mi się upolować tą drugą w bardzo dobrym stanie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Śro 8:13, 20 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Byoło więcej rodzajów. Plastikowa kupowana w polmozbycie jako zastępcza.Była też w wersjach eksportowych. Znalazłem tak w moim motocyklu, myślałem że nie jest oryginalna ale porównajcie sobie w mojej galerii skan reklamy z USA z moją eksportową M11. Oceńcie sami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_M_M
PostWysłany: Śro 15:00, 20 Sie 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poręba Górna

Szczerze mówiąc słabo trochę widać tą zakrętkę. Poprosze o lepsze zdjęcia.

Zauważyłem też że w Twojej M11 Lux jest nieco inny bęben w przednim kole


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Śro 15:10, 20 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Bęben jest standardowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_M_M
PostWysłany: Śro 23:09, 20 Sie 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poręba Górna

Ja mam chyba ze 4 bębny (w tym jeden w motorze) i żaden z nich nie ma z boku profilu przypominającego podtoczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 6:24, 21 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nie zauważyłem tego wcześniej rzeczywiście w Lux-e Przemka jest jakiś nadlew na bębnie. Przemuś zrób foty Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M11] poszukuje zdjęć serii przedprodukcyjnej
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group