|
|
|
[M11] z silnikiem S06 |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
Paweł2018
|
Wysłany: Sob 1:43, 12 Sty 2019 Temat postu: [M11] z silnikiem S06 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
Witajcie forumowicze.
Poszukuje jakichkolwiek informacji na temat istnienia bordowych M11 z silnikiem s06 czy takie mogły powstać fabrycznie?? Z dokumentów jakie posiadam tz.umowa kupna sprzedaży oraz dowód rejestracyjny z 1965 r. Wynika że silnik z tym numerem był przypisany do ramy 0003xx i tak pozostało przez resztę lat. Umowa jasno określa typ m11 oraz pojemność 175 cm nie pisze o typie silnika oraz roku produkcji. Nie twierdzę że taka anomalia wyszła z fabryki ale po przeczytaniu masy artykułów mam coraz więcej obawy że to po prostu składak. Ogólnie informacje są szczątkowe i niczego nie wyjaśniają. Bądź też ja nie umiem szukać. Tabliczka znamionowa nic nie powie ,bo jej po prostu nie ma. Po tym jak ją schował mój śp.tata ,,żeby nie zginęła'' Teraz nie mogę jej znaleźć, pamiętam tylko logo shl i że nie zgadzała się pojemność 175cm. Odnalazłem jednego ze świadków tego zakupu (ma się dobrze) lecz on niczego nie pamięta, albo nie chce. Będę wdzięczny jeżeli rzucicie na to swoim fachowym okiem, być może miał ktoś podobną sytuacje?
Silnik w bardzo kiepskim stanie z cylindrem od s32
Kartery od kompletu.
Brak otworów po tabliczce sugeruje że rama mogła być zmieniona
Trochę krzywo ten numer wybity?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 21:21, 12 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Kiedyś były dziwne czasy, pisze tu zarówno o fabryce jak i ludziach. Ramy i silniki się przebijało, w fabrykach też czasami liczyła się sztuka. Niektóre elementy zdarzało się też widzieć w pokładzie może to to?
Jeśli miałbym przyjąć wersję że taka wyszła to ... kolor ramy, a jak kolory innych elementów i np błotników? Silnik jest chyba już pół na pół. Kartery s06, ale cylinder i sprzęgło s32, choć ktoś robił remont i niestety nie zdjął osłonek łożysk. Skoro ktoś ingerował w silnik to nie wiadomo w jakiej konfiguracji wyszedł. Jak to rozbierzesz to zrób zdjęcie skrzyni to powiem ci czy jest od s06, czy s32.
Data produkcji jest na pewno zła. Przy tak niskim numerze ramy mamy początek produkcji modelu m11, a ty masz końcówkę.
Fotki oglądałem w innym temacie. Wygląda na lekko modyfikowany początek produkcji. Sporo elementów świadczy że jest to shl m11 z pierwszego roku, ale np co do lampy mam już obiekcje. Zbiornik do tego rocznika ciężko kupić więc musisz o niego zadbać.
Rok produkcji możesz też zweryfikować na liczniku, selenie i np uchu gaźnika, który sie przykręca do króćca- prawa strona, ale jak pisałem lampa była zmieniana lub przerabiania.
Fajny egzemplarz. Jak będziesz to robił na oryginał to sporo czytania przed Tobą. Nie widzę np amortyzatora skrętu, ciekawe czy masz właściwą zatyczkę osłony łańcucha. Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Sob 22:03, 12 Sty 2019, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł2018
|
Wysłany: Nie 22:58, 13 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
halcik napisał: |
Data produkcji jest na pewno zła. Przy tak niskim numerze ramy mamy początek produkcji modelu m11, a ty masz końcówkę.
|
Co masz na myśli?
Pisząc bordowa miałem na myśli rok 61. W ostatnich 2 dowodach widnieje rok 61. Pewnie był spisany z tabliczki która by teraz wiele wyjaśniła.
Na podpórce gaźnika nie ma daty, goła bez napisów.
Licznik jest adekwatny do tego egzemplarza 04 61r. selen okrągły ( sierpień 60 r).
Zarówno rama jak i resztę elementów które powinny być w kolorze ma wiśniowy lakier ze złotymi szparunkiami .Pod nim tylko szary podkład i metal.
Osłony boczne bez przetłoczeń, koła 19, automat stopu, biały amortyzator skrętu, przednie zawieszenie ( poza amortyzatorami)również pasują.
Teraz to co nie pasuje:
Bak, amortyzatory, stopka hamulca, brak kalamitki napędu prędkościomierza, chrom na kołach, półce przy kierownicy i tłumiku
Nie wiem jak z klaksonem ale przednia obudowa też w chromie .
Nie zaglądałem jak jest łożyskowany tylny wahacz. Kruciec od gaźnika ma jakieś 9 cm wiem że różniły się o 1. Osłona łańcucha wykonana z nierdzewki fabrycznie , czy takie były w luxach?, klapki nie było kiedyś była dorobiona z blaszki. Ramka reflektora bez loga zelmot.
Pewnych detali nie biorę pod uwagę niektórych po prostu nie pamiętam a niektórych nie wiem. Silnik był rozbierany wiele razy więc mogło być włożone wszystko co się tylko zmieściło.
Ogólnie wygląda jakby ktoś zrobił luxa tylko że wiśniowego.
Mój tato wspominał, że jeździł nim jakiś gość w rajdach. Nie ma na to potwierdzenia poza jego słowami.
Czy ktoś mógł by porównać mój numer ramy ze swoim , tz. sposób bicia cyfr?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł2018 dnia Pon 23:59, 14 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|