Autor |
Wiadomość
|
tamtaj
|
Wysłany: Śro 11:38, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Właśnie rozebrałem gaźnik W2A i miałem założoną dyszę 180. To by tłumaczyło trudności w regulacji gaźnika. Musiałem mocno opuścić poziom paliwa w komorze pływakowej i opuścić iglicę na sam dół żeby nie czerniała świeca. Szukam teraz dyszy głównej 160 tak jak podaje Pancewicz. (według katalogu części SHL we wszystkich modelach stosowano 180). Może ktoś ma namiary na taką dyszę?
Przy okazji z wymiarowałem tą którą miałem założoną GN.22.10.1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ruszi
|
Wysłany: Śro 20:08, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Mam pytanie co do rysunku a dokladniej do otworu w przekroju - ten wymiar 1mm sam mierzyles czy wziales z jakiegos katalogu? Bo tolerancja +/-0,1 to po mojemu 10% czyli z dyszy 180 sie robi 198 lub 162 a to ma jakies tam znaczenie. Chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tamtaj
|
Wysłany: Śro 21:32, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wsadziłem wiertło 1mm. Pasowało na wcisk. Taką dyszę i tak trzeba stroić do odpowiedniej przepustowości. Ta tolerancja to tolerancja mojego pomiaru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|