Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:46, 26 Lut 2009 Temat postu: Róznice miedzy silnikiem s34 a s32 -hymmm? |
|
|
|
Witam! Panowie chciał bym sie dowiedzieć jakie mniejwiecej były ronice miedzy siliczkami s 32 i s 34 .Wiem ze s 32 był to silnik montowany w SHL m 11 .a silnika s 34 nigdy nie montowano(powiedział mi tak jeden sprzedawca ktory wyczytał te informacje z ksiazki) Czy w silnikczek s34 da sie wmontowac flaki z s32?? Wiem takze ze te silniki rozniły sie detalami wizualnie tj wlew oleju, nie było otowru na mocowanie gazniczka i w sredoku pewnie tez..... prosił bym o jakiess info bardzo mnie to ciekawi!! POZD>
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:24, 27 Lut 2009 Temat postu: Re: Róznice miedzy silnikiem s34 a s32 -hymmm? |
|
|
|
dzejkob napisał: |
Czy w silnikczek s34 da sie wmontowac flaki z s32?? Wiem takze ze te silniki rozniły sie detalami wizualnie tj wlew oleju, nie było otowru na mocowanie gazniczka i w sredoku pewnie tez..... prosił bym o jakiess info bardzo mnie to ciekawi!! POZD> |
Silnik S43 był montowany w ostatnich WFM(z lat 1963-1965). Z tego co mim wiadomo flaki pasują. Silnik różnił się wizualnie głównie cylindrem i głowicą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 15:28, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
tak jak kolega napisal silniki roznily sie glowica i cylindrem, bylo to robione fabrycznie na pojemnosc 125 ale mozna zrobic 175 nawet i no i zasilane bylo gaznikiem G20 ale nie wiem czy koszem sprzegłowym sie nie różniły te silniki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:59, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
|
witka:) dzieki panowie za info ..szczerze rozejrzałem sie i stwrdzam to co Wy: BRACIA :PPP- s34 i s32 po jednych rodzicach. Juz zdobyłem karterki wiec nie bede kombinował z silnikiem s34:))
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:17, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
TEN SILNIK ma inna ZĘBATKA łańcuszka sprzęgłowego montowana na koszu sprzęgłowym i korbowód ma tulejkę na sworzeń 12mm ale bez problemu można rozwiercić no i jeszcze w s34 nie było nawierconego otworu w karterze na mocowanie gaźnika pegaz gm24 jakbyś załatwił sobie cylinder głowice ,zębatkę na wał zębatkę kosza sprzęgłowego i gaźnik to zrobisz z tego s32 łańcuszek sprzęgłowy jest dłuższy o 2 ogniwa w s32
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 15:41, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Sob 21:40, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Odgrzeje kotleta.
Czy wał od S34 pasuje do S32?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 11:35, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Tak, pasuje. Nie zgodze się z wypowiedzią kolegi z przed dwóch lat, korbowody w S-34 mają taką samą główkę z tulejką pod sworzeń 15mm jak w S-32 także tłok jest charakterystyczny tylko dla tego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 12:06, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
To fajnie, mam S34 w nominalnym szlifie[brakuje tylko magneta z cewkami] i chciałem go sprzedać, nie było chętnych wiec rozkładam go na części- wrzucę na allegro a wał sobie zostawię bo jest w pięknym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Nie 14:15, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
w moim S34 jest ''dziura'' na uchwyt do gaznika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 13:00, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jeżeli masz taki silnik w dobrym stanie to nie powinieneś go rozsprzedawać, w końcu nie wyszło ich tak dużo, zostaw dla przyszłych pokoleń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pon 13:17, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
marcin2744 napisał: |
w moim S34 jest ''dziura'' na uchwyt do gaznika... |
Widzialem dwa rozne kartery tego silniika.
bez otworu na śrubkę
i z otworem- taki ma moj egzemplarz.
Nie wiem czy robiono te otwory fabrycznie czy kazdy sobie.
Wg tego co zauwazylem te bez otworow maja wyzsze numery niz moj, czyli powyzej 12 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pon 22:52, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Otwór był do mocowania podpórki gaźnika w S32 a w S34 nie jest on potrzebny, ale możliwe że mieli już powiercone kartery więc i pierwsze S34 mają otwory, ciekawi minie za to jak je potem zaślepiali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pon 23:43, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
W moim jest wkrecona śruba
Zapewne technologicznie formy karterow byly bez otworów tylko pozniej je wiercono
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 7:58, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Tak otwory były wiercone zależnie jaki typ silnika chciano osiągnąć. W silnikach S06 był w tym miejscu duży wkręt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1flamaster
|
Wysłany: Nie 22:43, 27 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Kwi 2020
Posty: 68
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Potrzebuje wymienić wałek zmiany biegów w swoim s32. Dostępne są do s34, ale w środku są zwężane o jeden mm. Mój jest równy na całej długości. Zastanawiam się czy ten od s34 będzie pasował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|