Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->SHL M06 -U

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
SHL M06 -U <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mundivega
PostWysłany: Wto 11:56, 08 Paź 2013 Temat postu: SHL M06 -U


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrozy

Witam poszukuje informacji na temat amodelu M06 -u z nr ramy okoloce 00700

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Wto 13:42, 08 Paź 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

A konkretnie jakich ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundivega
PostWysłany: Wto 13:53, 08 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrozy

Mam Motocykl w którym przód jest tak jagby zrobjony z wFM ale lampa jest od SHL Mo6 T z licznikiem ,shl ma dziwny napis na zbiorniku ,z informacji wynika ze jest to jeden z prototypow ?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Wto 15:01, 08 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

To Twoja shl-ka ze zdjęcia? jeśli z 1958 to żaden prototyp tym bardziej z numerem ramy 700.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundivega
PostWysłany: Wto 16:37, 08 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrozy

wyczerpująca odpowiedz czemu tak ? bo co ? . moje informacje oparte na wiedzy osób związanych bezpośrednio z projektem i montarzem ,oraz fotki z prywatnych kolekcji potwierdzają ze taki motocykl był w fazie projektów
.Cytat z 1957 rZakład Kielecki już dzisiaj planuje wprowadzenie szeregu zmian do produkowanego motocykla. Przede wszystkim będą one dokonywane pod kątem zwiększenia wygody jazdy i obsługi. Tak więc na pierwszy ogień pójdą zawieszenia. W Wydziale Doświadczalnym próbowane są różne rodzaje zmienionych przednich zawieszeń. Prawdopodobnie egzamin zda przednie zawieszenie na wahaczu z resorowaniem wyposażonym w dobrze działający amortyzator olejowy. Zawieszenie tylne przejdzie niewiele zmian. Prawdopodobnie zostanie tylko zmieniona konstrukcja amortyzatora olejowego. Trzeba stwierdzić, że dotychczas stosowany tak. Jak w WFM, nie jest konstrukcją dającą najlepsze wyniki. Dla zwiększenia komfortu jazdy ma być wprowadzony nowy typ tłumika, powodujący wydatnie ściszenie wydechu. Jak wykazały próby nowy typ tłumika jest nie tylko cichszy lecz również wpłynął dodatnio na przebieg krzywej mocy silnika. Nie jest wykluczone, że wspomniane zmiany wejdą do produkcji już w roku 1959


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mundivega dnia Wto 16:55, 08 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Wto 22:20, 08 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Nie bardzo rozumiem co próbujesz udowodnić, masz SHL M06-U z początku produkcji i tyle. Przednie zawieszenie i tylne jest takie jak w WFM, a lampę przednią masz po prostu przełożoną z mo6t.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daszkes dnia Wto 22:28, 08 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundivega
PostWysłany: Śro 8:56, 09 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrozy

Ja nic nie chce udowadniac ,szukam tylko ludzi którzy mają coś konkretnego do powiedzenia i spotkali sie z SHL kami : przód w TEJ !! SHL niema nic współnego z przodem montowanym w modelach WFM poza tym ze wygląda bardzo podobnie , skok jest większy i przód jest dłuzszy itd ,itp nie będze sie rozwodził bo nie otomi chodzi szukam kogoś kto spotkał sie z modelami przejsciowymi a wiem ze takich projektów było kilka na przełomie lat 57/58 ,napewno była taka SHL która miała przód z pełnej rury bez szfu , i z tłumieniem olejowym szukam informacji na ten temat ..jezeli masz jakies info konkret napisz DLACZEGO to nie moze być prototyp z nr ramy 700???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mundivega dnia Śro 8:56, 09 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 20:30, 09 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jak to nie wiecie o co chodzi? Kolega chce wiedzieć czy może i jak tą SHL-kę wystawić na allegro. Jak powiemy że prototyp to przybędzie jedno zero do sumy sprzedaży.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundivega
PostWysłany: Śro 22:18, 09 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrozy

ok widze ze nic nowego sie tu niedowiem, sory zamykamy temat .
A ty (kolego) byle co jesz i byle co gadasz jak bedziesz mniał cos konkretnego do powiedzenia to wtedy pisz .
Allegro !!!! A jak przeczyta te posty ktoś co naprawde wie coś na temat prosze o email: gdyby było potrzeba pomocy to w ramach info :mam w kolekcji wszystkie polskie motocykle powojenne ,i prawje wszystkie z okresu miedzywojennego dodatkowo motorki niemieckie ,francuskie,angielskie wszystkiego ok 130 szt NIE SPRZEDAJE MOTOCYKLI ALE CHETNIE KUPJE LUB ZAMIENIE COŚ CIEKAWEGO!!!!!pozdrawjam M>D
SHL mozecie zobaczyć u mnie wszystkie jakie zostały wyprodukowane!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 7:26, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Z postów wynika,że mundvega to poważny kolekcjoner o czym pisał już wcześniej w powitalni, a nie handlarz za jakiego przez chwilę go uważano.
O jego nastawieniu co do motocykli możemy naradzie tylko czytać, a miały przecież być zdjęcia :-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Czw 8:16, 10 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Mundivega pomyśl logicznie dlaczego to nie może być prototyp z nr 700, produkcje rozpoczęto w 1958, prototypy były w 1957 pewnie chciałbyś aby to był prototyp właśnie z tego roku, ale czy można było wyprodukowac 700 prototypów?? Nie sądze, poza tym dlaczego lampa jest jak z M06T skoto M06 U było bazowane na WFM, a jedynym unowocześnieniem i zmianą wizulaną stał się przedni widelec (na który bardzo narzekali ludzie w M06U).

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundivega
PostWysłany: Czw 8:38, 10 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrozy

No Stary tu sie grubo mylisz Lub jestes nie doinformowany
Po pierwsze numeracja polskie fabryki numerowały zawsze 4 cyfrowo wiec SHL M06-u mają nr 001xxx, a motocykle próbne (prototypy) były numerowane w zaleznosci od widzimisie i dobrego humoru ale zawsze ponizej 001xxx
po dwrugie produkcja zaczęłą sie w 1957 r w ramę WFM wsadzono nowy silnik 150 cm ,ramma była za słaba więc ją zrobjono z profila zamkniętego ,
przód wydłuzono i wzmocniono
po trzecie był problem z licznikiem i stacyjką tzn licznik od WFM był do 100km i w zakresie 50-70 strasznie oszukiwał ,przewody od elektryki nie miesciły sie w małej lampce od WFM i to wymagało zmiany lampy to jest potwierdzone dokumentami .ja tylko bym chciał wiedzieć czy ktoś sie spotkał
z taką SHL bo było ich ok 40-60 szt

link do kilku mojch motorków

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mundivega dnia Czw 8:39, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musiej
PostWysłany: Czw 9:10, 10 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

Ładne STADO.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundivega
PostWysłany: Czw 11:23, 10 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrozy

dzieki stado jest faktycznie duze .W listopadzie będzie stał nowy garaz i wtedy bede miał większość u siebje bo teraz stoją u wszystkich znajomych jest tego ok 130moze 150 niewiem bo po 100 przestałem liczyć
a jeszcze dziś jade odebrać na Veteramę KS800 I TERRO 350 ,MOZE SIE COŚ JESZCZE TRAFI ! pozdrawiam wszystkich


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musiej
PostWysłany: Czw 14:41, 10 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

Gdzie Ty to wszystko wynajdujesz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->SHL M06 -U
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group