Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 14:39, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
oska ma srednice 14mm, dlugosc calkowita 210mm, dl gwintu 23mm, dlugosc zgrubienia na koncu przeciwnym niz gwint 34mm, zgrubienie srednica ok 20mm
[link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj masz np czesc kosza sprzeglowego do shl M06, ma miejsce na wiecej sprezyn reszta kosza jest taka jak w wsk 125,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawe86 dnia Sob 22:14, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:23, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za informacje kolego postaram się taką ośkę sobie dorobić.
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa.Mianowice w shl m11 w przednim kole w bęben od strony gładkiej wchodzi taki dystans który z jeden strony opiera się na wahaczu a z drugiej na łożysko z piasty.Przez ten dystans przechodzi ośka.Oraz jest taka blaszana nakładka maskująca ziimmering i całe gniazdo łożyska.Jak ta sytuacja wygląda w wersji U??
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 19:02, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
identycznie jest w M06
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:42, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
|
Dzisiaj przez całkowity przypadek szukając kół żeby postawić M06 tak jak powinno być.Wydobyłem z czeluści mojej piwniczki dwa kola 19 cali które już jakiś czas temu przywlokłem ze złomu jako dawcy organów do shl.Gdyż były kompletne z ośkami.
Okazało się że są właśnie z M06 U. Moje zaskoczenie bylo na tyle miłe ze w tylnym kole w dekielku jest dodatkowa smarowniczka smarowania ślimaka:) a co już w ogóle prawie zwaliło mnie z nóg były wyraźne sygnatury wewnątrz dekli(koło przednie i tylne) SHL M06 U i jakieś numery zapewne katalogowe.
Jeśli dobrze myślę są to oryginalne koła właśnie z tego modelu tym bardziej że na tylnym mam oponę Polska Opona Balon Stomil a przednia jest w taką kostkę bieżnik i ma napisane max obciążenie co było w starszego typu oponach.
Niestety przednia ośka dalej mi nie pasuje:(
Wiec jeszcze tylko tłumik z kolankiem,ośka przednia i klamka z kierownicy i mam komplet:) Jeśli ktoś ma na zbyciu to chętnie odkupie:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 22:06, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
wiesz co ja widziałem wiuele koł do shl i kazde mialo sygnature M06U wiec nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy wiele mialo cos takiego, a klamki na ellegro byly niedawno, z tlumikiem gorzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:16, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
|
A co z oponkami które wskazują na lata 50???
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pon 22:43, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Pawel ma racje. Dekiel ze smarowniczka byl montowany jwszcze w SHL M11 jeszcze do roku 1965.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|