Autor |
Wiadomość
|
marcin2744
|
Wysłany: Śro 19:24, 12 Sty 2011 Temat postu: SHL M11 dziwny przypadek |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
W jednej z moich M11 zauważyłem, że w miejscu gdzie powinna byc tabliczka(oczywiscie jej nie ma ) sa numery ramy, a na główce ramy nie widac sladu po tabliczce nawet otworów na nity nie ma Zaznaczam, ze SHL-ka jest w oryginale na 100% nie malowana( przynajmniej rama). Pytanie brzmi czy numery były z jednej albo z drugiej strony w zależnosci od rocznika?? Dodam, ze prawdopodobnie jest to wersja lux sodząc po podstawce bocznej, resztkach chromu na felgach i jeszcze pare drobiazgów. Postaram sie dodac jakies zdjecie wkrótce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 8:53, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
podaj numer ramy to ci powiem z którego roku i pare innych rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Czw 9:17, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Numer ramy to: 183947.
Niestety chcąc sprawdzic numer silnika okazało sie, ze to S34 nawet nie spisywałem numeru Nie zdziwie sie, jak sie okaże, ze rama jest z WFM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 11:09, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
a czy silnik jest zamocowany z przodu na dwie śruby do ramy czy na jedną?
taki numer ramy może mieć SHLka M11, z tym tylko że napewno nie jest to wersja lux. Skoro silnik ktoś wymienił na S34 to znaczy że już swoje ten motocykl mógł przeżyć, dlatego też proponuje oczyścić z farby miejsce mocowania tabliczki i zobaczyć ile jest warstw farby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Czw 16:23, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Silnik mocowany jest na 2 sruby z przodu. Pod lakierem jest tylko warstwa podkładu(popielaty) i nic więcej, zresztą kupowałem od pierwszego własciciela i wiem, ze nie była malowana. A co ze stopką boczną- miały ją inne wersje poza Luxem no i jeszcze chromowane felgi, białe manety(teraz żółte) i biała wskazówka licznika(pierwszy raz widze) czyżby dziadek tyle bajerów w fabryce zamówił?
A według numerów który to rocznik????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 18:26, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Stopkę boczną nie wszystkie luxy posiadały. Nie same obręcze chromowane świadczą że to lux jeszcze zbiornik i kilka innych elementów.
Według numerów jest to rocznik 67. I jest to według mnie sprzątanie magazynów. Pakowali do motocykla to co mieli. Jest to seria SHLek numerami po wersji Wiatra a rocznikiem przed. Zmontowali takich dziwadeł około 7-8 tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 22:08, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jeżeli rama jest od S-34 powinna mieć dodatkową belkę pod zbiornikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Pią 10:06, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Stopke boczną nie wszystkie Luxy posiadały- ale czy jakieś NIE Luxy ją posiadały???
Generalnie poza zbiornikiem i jak sie okazuje poza numerami mam wszystko co pasuje do luxa- nie wiem czy moge wymienic ''na głos'' bo widze, ze jest to utajnione na tym forum. Z tym rocznikiem to w ogóle nie rozumiem znaczy, ze miała silnik Wiatra???
Odnosnie ramy to nie ma żadnej belki- ale mam rozumiec, ze były M11- S34 czy chodziło ci o to, ze rama inna???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 10:57, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
jeśli była by to WFMka bo z niej jest silnik 34 to rama powinna mieć inną konstrukcję niż w SHLkach.
Daj zdjęcia SHLki to powiem ci coś więcej.
Ale stopkę posiadały również te motocykle do których została ona przykręcona- koła chromowane mam również i ja ale nie przypisuje ich do konkretnego motocykla. Masz napewno koło 18 calowe ale czy napewno od SHLki? felgi różniły sie w stosunku do 18 calowych kół od WSK.
Silniki Wiatra były unowocześnieniem motocykla i posiadały je SHLki które miały numer ramy np 177tyś i były wyprodukowane w 68roku a ty masz ramę 183tyś z silnikiem S32 i z 67roku. Jak to wytłumaczysz?
Zamieść dokładne fotki a coś więcej napewno uda się powiedzieć- a czy licznik masz w milach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Pią 13:21, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 16:10, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Stan zardzewiały tej SHLki. Brakuje ci do wersji lux jeszcze górnych szklanek amorków w chromie. co do kół to nie wiem bo musiałbyś zrobić zdjęcie koła w innym miejscu tak abym mógł się zorientować jak są szprychy zrób mi zdjęcie tak aby było widać miejsce nabijania powietrza- tylko nie prostopadle do koła tylko tak pod kontem 45stopni.
Wygląda na to że półka górna była chromowana.
Gdyby była tabliczka to by była na niej wybite 67 dlatego że inne motocykle z numerami ramy 183 tyś tak mają. Wszystkie motocykle które widziałem z tak dużym numerem ramy mają silnik S32 i dużo różności. Zwróć uwagę na klamki hamulca i sprzęgła - masz ostre końce a motocykle z numerem ramy 140tyś z 67roku mają już inne klamki takie jak później w wiatrach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez picek dnia Pią 16:13, 14 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Pią 19:45, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Rdza jest, ale na żywo troche lepiej to wygląda- wżerów nie ma po wypiaskowaniu powinno byc dobrze. A rama raczej M11 czy nie bardzo??? Bo mnie sie wydaje, ze chyba oryginał.
Wracając do silnika- nie ma szans zeby był od niej skoro to był taki fabryczny cudak???
No i ostatnie pytanie- bede chciał dokupic tabliczke, ale gdzie ją przyczepic skoro w jej miejscu są numery a z drugiej strony blokada kierownicy???
Co do felg to fotke dodam jutro bo nie mam swiatła w tym pomieszczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Nie 18:22, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Nie 21:07, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Zdjęcie może być- Felga WSK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Pon 11:25, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
to by tłumaczyło spawy w miejscu mocowania tylnych amorków
SHL-ka była używana ''wyczynowo''
Ps jaka jest róznica midzy felgami SHL a WSK???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin2744 dnia Pon 11:26, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|