Autor |
Wiadomość
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pią 20:30, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
JunaKiszka napisał: |
Najlepiej mieć oba modele M11 i M11W i po problemie |
Przychylam się do tej opinni
A po za tym to...
przemineło z Wiatrem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gawin
|
Wysłany: Pon 17:27, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
W2 jest silnikiem przystosowanym do wyższych obrotów - dzięki temu ma wyższe osiągi. Sam fakt, że nie ma tam ciężkiego koła zamachowego powoduje, że lepiej się wkręca. Dane techniczne też określają prędkość przelotową dla tego silnika na 70km/h a s32 na 60km/h. Czuć też większą moc jednostki podczas jazdy - czasem się to przydaje.
Jednostka s32 zdecydowanie bardziej lubi średnie obroty. Można ją kręcić też na wysokich obrotach, ale czuć wtedy, że silnik się wtedy męczy. Mi bardziej pasuje ta właśnie charakterystyka wolnoobrotowa.
Co do wyższości konstrukcji - W2 jest nowszą konstrukcją wzorowaną na innych konstrukcjach tamtych czasów. Która jest lepsza - jeśli sprawuje się bezawaryjnie to każda z nich jest dobra
Podobnie można porównywać silniki rometa polski i jawoski...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pon 17:47, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Cytat: |
Sam fakt, że nie ma tam ciężkiego koła zamachowego powoduje, że lepiej się wkręca. |
Przecież w silniku w2a też jest magneto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 18:54, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
gawin napisał: |
W2 jest silnikiem przystosowanym do wyższych obrotów - dzięki temu ma wyższe osiągi. Sam fakt, że nie ma tam ciężkiego koła zamachowego powoduje, że lepiej się wkręca. Dane techniczne też określają prędkość przelotową dla tego silnika na 70km/h a s32 na 60km/h. Czuć też większą moc jednostki podczas jazdy - czasem się to przydaje.
Jednostka s32 zdecydowanie bardziej lubi średnie obroty. Można ją kręcić też na wysokich obrotach, ale czuć wtedy, że silnik się wtedy męczy. Mi bardziej pasuje ta właśnie charakterystyka wolnoobrotowa.
Co do wyższości konstrukcji - W2 jest nowszą konstrukcją wzorowaną na innych konstrukcjach tamtych czasów. Która jest lepsza - jeśli sprawuje się bezawaryjnie to każda z nich jest dobra
Podobnie można porównywać silniki rometa polski i jawoski... |
kolega porównał silnik w2 z gazeli z m11 a tu godzi o inne porównanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Wto 17:04, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
sorki za zamieszanie, myślałem, że w shl m11 też montowali W2, ale to były raczej wsk i gazela.
w książce pancewicza jest za to instrukcja jak przystosować m11 do W2. ciekawe czy ktoś skorzystał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 17:23, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
ja.. A raczej mój tato, gdy pękła mu rama od wiatra. A konkretniej to chodzi Ci o W2A, tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pią 20:16, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
A czy można jeszcze dostać gdzieś kute wodziki od zmiany biegów???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Sob 0:35, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
zobacz na skuetr debica ale chyba krzywego nie maja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 12:40, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
na allegro kupisz dosyć tanio, ja za kute zapłaciłem 10 zł + wysyłka I w bdb stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 14:19, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Drix1994 mam prośbę, czy mógłbyś wrzucić zdjęcie takiego wodzika, bo ja mam silnik jeszcze w jednym kawałku i jest on przywalony innymi gratami, a po woli zacząłbym już sobie kompletować coś niecoś, żeby mieć już na remont. Z góry dzięki!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 16:38, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Kute - takie jak był w WSK 175 to jest jeden tzw. prosty: [link widoczny dla zalogowanych]
i drugi:
[link widoczny dla zalogowanych] - lipna jakoś bo robione telefonem jakiś czas temu.
Jeśli to Ci wystarczy to dobrze, a jak nie to wieczorem zrobię foty, bo teraz to szczerze mi się nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 12:10, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ja tylko nadmienie ze oryginalne w silniku w2a były blaszane a nie kute ale to tylko tak jak bys chciał składac według oryginału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 13:37, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki za informacje. Myślałem wcześniej i chyba tez czytałem, że wodziki Wiatra SHL-ki różnią się od Wiatra WSK-i, ale już wiem czego szukać. Dzięki jeszcze raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 15:06, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Bo się różnią, podstawowa różnica to wiadomo - materiał, a druga sprawa, że przynajmniej ja u siebie musiałem szlifować je na grubość i rozstaw tych "ramion", żeby do zębatek pasowały i w końcu założyłem oryginalne, blaszane
Tu w moim temacie masz co nieco info o różnicach w tych 2 silnikach:
http://www.shlka.fora.pl/informacje,3/wsk-175-wiatr-i-shl-m11,1319.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 15:09, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
WSR
|
Wysłany: Nie 17:41, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Kute są 2 typy węższe i szersze, bez przeróbek pasują węższe (w rowki w trybach) szersze były w późniejszych WSKach i występowały razem z krótszymi przełożeniami 2 i 3 biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|