Autor |
Wiadomość
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 22:51, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
I jakie odgłosy wydaje po takiem przebiegu ten silnik? Ja w moim regenerowanym s32 musiałem po takim przebiegu tulejkę w główce wymienić o pierścieniach nie wspominając. A z ciekawości pytam, gdzie robiłeś wał do wiatra i ile dałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Sob 0:20, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
Silnik coś tam słuchać ze nie chodzi idealnie ale tak od początku miałem bo coś tam słychać a sam nie wiem co tylko ze jeszcze podczas tego przebiegu zmieniłem jeden tłok bo miał luz na sworzniu. Wał regenerowałem u takiego gościa w Woli Zgłobieńskiej on to robi w domu to nie jest żadna firma ale on sie tym zajmuje tylko że on mi to zrobił na starej używanej korbie z jednym nacięciem ten otwór przetoczył czy coś i dał nowe większe łożysk bo mówił ze lepiej będzie chodziło na starej niz na nowej która ciężko dostać i zapłaciłem ok 110zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Sob 9:12, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ja bym jeszcze wymienił tak jak pisałem- bedzie ciszej . Przy okazji zobacz, jaki jest luz na korbie. Bo mój po 6000 prawie już umarł-takie luzy. Ten wał kupiłem regenerowany nie wiem gdzie za 150, ostatnio regenerowałem junacki, ale u najbardziej renomowanego gościa jaki istnieje, tj Olachowski z Poznania, ciekawe ile pochodzi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Sob 18:44, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
W zimie bede przeglądał jak będzie sworzeń miał luz to wymienię ale narazie jeszcze shl bedzie jeździła do puki nie spadnie śnieg na dłurzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Sob 19:35, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Gdzieś na forum ktoś już pisał o wadliwości konstrukcji łożyskowania stopy w wiatrach. Jak zweryfukujesz to napisz, w jakim jest stanie.
Tak jeszcze dodam, że porównując trwałość po wspólczesnych regeneracjach, a fabrykę, czytałem opis WFM. Podobno fabryka kazała po 9000 dopiero sworzen i pierścienie wymieniać, ehh ... :zal amany:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Sob 19:49, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
Wał mam złożony na innym łożysku niz oryginalnie bo ten gość mówił ze robił już nie jeden taki wał i dał tam jakieś większe łożysko bo powiększał otwór na korbie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|