Autor |
Wiadomość
|
morgan
|
Wysłany: Czw 20:00, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Chcieliście to macie Znalazłem zdjęcia z 2004 roku. Pierwsze jest z wyjazdu na Węgry zaś drugie było robione w czasie włóczęgi po kraju
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Czw 20:57, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Dzięki wszystkim za miłe słowa odnośnie mego nabytku Mam nadzieję, że nie okaż się skarbonką bez dna.....
morgan, fajna kawka Super pomysł z tymi kostkami wojskowymi zamiast kufrów Jak się motek spisał w podróży na Węgry ??
Pisałeś w poprzednim wątku o zabezpieczeniu chromów. .Masz namiary na jakieś dobre środki do ochrony chromu ?? Co byś polecił ? Bo chromu to trochę w nim jest i żeby to wszystko na nowo chromować to czarno to widzę. Lepiej dmuchać na zimne i lepiej zapobiegać niż chromować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morgan
|
Wysłany: Pią 18:24, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Dzięki za dobre słowo
Węgry to był prawdziwy sprawdzian dla ówczesnej 24 latki. Zaliczyła go bardzo dobrze. Mocna, wygodna, i to spalanie: 2 osoby, bagaż i przy prędkości do 120 km/h wyszło ok 4,5 l.
Co do chromów do tej pory używałem K2 aluchrom, teraz kolega mi polecił Motul E6 Chrom&Alu Polish... zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pon 18:38, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
morgan, pamiętasz może u siebie jakie masz zębatki przód i tył (ile zębów?). U mnie przy 100km/h jest aż 6 tys rpm (kręci się do 9 tys rpm)
wg serwisówki zębatki mam takie jak trzeba - przód 16z tył 42z.
Szacuję, że z takimi zebatkami to obrotomierz skończy mi się przy około 140 km/h. wg katalogu V-max to około 190 km/h tylko, że właśnie problem w tym, że zabraknie obrotów aby taką prędkość osiągnąć (teoretycznie bo nie kupiłem kawy po o aby ganiać się z v-max)
Dziwne jest też to, że przy 50 km/h jadąc na 5 biegu jest aż 3,5tys rpm gdzie w Varadero przy tej prędkości mogę jechać dwójką (trochę inny silnik bo to V-ka) a po zapięciu trójki silnik szarpie i wyraźnie czuć, że jest mu bardzo ciężko.
Takie małe spostrzeżenie dwóch motocykli:
- Kawasaki 650 4 cyl - przy 100 km/h mam około 6 tys rpm (5 ostatni bieg) czerwone pole przy 9 tys rpm
- Honda 1000 2 cyl V-ka - przy 100 km/h mam około 2,8 tys rpm (6 ostatni bieg) czerwone pole też przy 9 tys rpm
morgam, moze pamiętasz ile masz obrotów na 5 biegu przy 100 km/h ??
Z przodu chciałem wstawić zębatkę z 17z lecz się nie zmieści w karterze natomiast do tyłu przydało by się zmienić z 42z na jakieś 38z. I tu też jest problem bo do Z650 nie ma takich zębatek.... ale może by pasowały od LTD750 bo tam chyba z tyłu mniejsza niż u mnie (?)
Sorry, że Cię tak wypytuje o duperele ale nie ma polskojęzycznego forum Kawek z tamtych lat... a każda informacja od użytkownika jest na wagę złota
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Pon 18:45, 13 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
morgan
|
Wysłany: Pon 22:55, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wybacz ale nie pamiętam ile zębów mają zębatki, ale wiem że są wg oryginału (wymieniałem wg katalogu) jak będę w serwisie policzę.
W mojej Kawie przy 100 kmh piąty bieg jest ok 3800 obrotów V-max 190 kmh - nieźle jak na babcię
I nie sorruj mi tutaj co będę mógł i wiedział to pomogę i podpowiem w końcu od tego jest To forum i od tego są koledzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 22:23, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Oj Krzysiek typowy użytkownik V z Ciebie
Rzędówki inaczej się kręcą co nie zmienia faktu że masz za wysokie obroty, takie moje zdanie. Sprawdziłbym czy obrotomierz dobrze działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pią 17:22, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
mruty napisał: |
Oj Krzysiek typowy użytkownik V z Ciebie
Rzędówki inaczej się kręcą co nie zmienia faktu że masz za wysokie obroty, takie moje zdanie. Sprawdziłbym czy obrotomierz dobrze działa. |
muty, masz rację, że ze mnie typowy użytkownik V-ki Viadro to moja 3 z rzędu V-ka i tak się przyzwyczaiłem do tego typu rozwiązań konstrukcyjnych, że rzędówka trochę mnie przeraża zwłaszcza z obrotami, brakiem dołu i głośniejszą pracą silnika....
Sprawdzić obrotomierz było by najprościej gdybym jechał na równi z kolegą na takim samym modelu. Niestety w mojej okolicy spotkać drugą Kawkę z podobnego rocznika to jak trafić 6 w totka... (Znajomy ma ale już wrasta w ziemię w szopie)
Jak jeszcze mogę sprawdzić prawidłowe wskazanie obrotomierza ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 23:12, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Obrotomierz elektroniczny zbiera impulsy z cewki i przelicza je na obroty silnika. Więc albo swój obrotomierz podłącz w innym motorze lub samochodzie albo kup inny obrotomierz i porównaj wskazania ze swoim. Nie wiem ile kablowy będzie ten twój, ale powinna być masa i plus,, plus na podświetlenie, sygnał i plus na wyświetlacz kilometrów chyba że masz to realizowane w inny sposób. W tym gąszczu musisz znaleźć masę, plus i sygnał.
Jeśli masz gdzieś dojście to możesz zmierzyć miernikiem wprost z wału lub zapłonu. Ja akurat takie zabawki w pracy mam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 23:13, 17 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
morgan
|
Wysłany: Sob 0:14, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Obawiam się że w Kawce Krzyśka obrotomierz będzie mechaniczny.
Chyba będzie potrzebny inny. Ale najpierw sprawdź linkę obrotomierza.
A może znajomy pożyczy obrotomierz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Sob 7:38, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Dokładnie tak jak pisze morgan, obrotomierz mam jeszcze mechaniczny.... Ciężko będzie pożyczyć od znajomego ale spróbuję (nachodziłem go kilka razy aby swoją Kawkę odsprzedał i był nieugięty więc i z wymontowaniem obrotomierza łatwo nie będzie go pzekonać)
Co do wysokich obrotów to nie sugeruje się tylko wskazaniami obrotomierza, na ucho wyraźnie słychać, że obroty są wysokie przy przysłowiowej prędkości 100km/h. Do 7 tys obr jedzie zwyczajnie, 7 do 9 tys rpm czuć jak zaczyna konkretnie ciągnąć. Tylko raz go tak przeciągnąłem, szkoda mi silnika. Dziwne jest chyba też to, że na 5 biegu mogę jechać 40 - 45 km/h i motocykl płynnie przyspiesza no chyba, że tak rzędówki mają... ?
Znalazłem zębatkę tylną 38z (oryginalnie była i mam u siebie 42z)
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupię i sprawdzę czy o 4 zęby mniej z tyłu obniży znacząco obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 13:49, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
To przy mechanicznym nic nie stoi na przeszkodzie żeby dla sprawdzenia podłączyć elektroniczny obok. Tak jak pisałem zasilanie i masa, a sygnał będziesz miał z platyny/modułu. Poczytaj, a ogarniesz. Do testów możesz kupić używkę z jakiegoś skutera/motoru chińskiego. Pewnie na Google znajdziesz sporo podobnych tematów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 19:00, 01 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Hahaha Krzysiek znów dowiodłeś że tylko Vkami jeździsz, dobrą rzędówką na najwyższym biegu możesz od 40 km/h do max jechać. Przyspieszanie płynne nie to co w zwariowanej i szarpiącej V.
Obrotomierz cóż, możesz kupić multimer (miernik cyfrowy) z funkcją pomiaru obrotów, mam taki, [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pon 20:25, 01 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Rzędówka fajna ale nie ma tego kopa V-ka to V-ka taki trochę wariat
Te urządzonko fajne i nie drogie ale jestem kompletnie zielony w elektornice i nie mam bladego pojęcia gdzie takie cudo wpiąć Obrotomierz mam na linkę..... jeszcze stara szkoła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 15:42, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Minus do masy, plus prawdopodobnie do impulsatora. Masz jakiś moduł zapłonowy? Ile masz cewek? Sprawdzę jak w mojej suzuki będzie z podłączeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Czw 18:39, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
mruty, jeszcze tak wnikliwie nie poznawałem Kawy - z braku czasu. Nie mam kiedy nawet się przejechać a co dopiero porozkręcać Będzie zima bedzie czas i będę poznawał motocykl od podszewki
Cewek jest 2 sztuki pod zbiornikiem (tyle widziałem zaglądając pod spód zbiornika). Moduł jest pod plastikowym boczkiem, którego jeszcze nie zdążyłem zdemontować. Na grzebanie przy motku narazie nie mogę sobie pozwolić.
Naet czasu na jeżdżenie nie ma, póki co od daty zakupu czyli 4 marca do dziś przejechałem Kawą łącznie 170 km, a w tym sezonie SHL chyba 10 km, Varadero ze 30 km
W tę sobotę jest w mojej okolicy rozpoczęcie sezonu i też nie wiem czy będzie czas pojechać
ehhhh....życie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|