Autor |
Wiadomość
|
maniekgazela
|
Wysłany: Pon 18:17, 07 Kwi 2014 Temat postu: MZ TS 250/1 1980r darowana |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
Siema takie cudo się trafiło, na tabliczce TS 250/1 1980 rok papiery dostanę niebawem,na pewno bak nie oryginalny, nie wiem co z tymi ramami na kufry? kupa części od etz !!!w zapasowych częściach dwie dźwignie ssania są, od starszego modelu plus jedna od WSK175 hihi,piszcie jak wiecie co nie oryginalne
Jeszcze nie wiem co będę z nią robił? może w oryginał i na allegro z niemieckim papierem hihi na pewno nie będę w nią inwestował bo mam na tyle polskich do odratowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 21:24, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Z nieoryginalnych to dźwignie, stelaże, bagażnik, kranik, przełączniki świateł i cięty błotnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Pon 22:31, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
Klamki chyba też nie oryginalne? a kierownica chyba powinna być prosta ? dzwignie ssania mam 2 oryg dostałem, ale przełączniki muszę poszukać na ebayu bak mam ten okrągły i stelaże trzeba urżnąć hehehe a licznik chyba powinien być w lampie ? Motomaciey by się wypowiedział jak się pojawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 18:27, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Kierownica jest jaknajbardziej oryginalna, zegary też. Za to klamki, przełącznik, dzwigienka ssania, przednia lampa i tłumik są od ETZ. Brak bocznej podstawki. Zbiornik chciałem Ci zaproponować ale skoro już masz to git. nie rób głupoty i nie niszcz stelaża, jest to bardzo droga cześć sprzedawana do MZ jako akcesoryjna. Tylne belki ramy zostały podcięte przez jakiegoś "tunera", niestety przed jego zabiegami nie uratowały się też dość ciężko dostępne uchwyty zegarów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Wto 23:43, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
Maciej ale te stelaże są przyspawane do ramy, nawet ładnie ale zdemontować ich bez cięcia się nie da kufry mam poniszczone w sumie tylko jeden się nadaje ale znalazłem komplet takich samych "pneumant" DDR hehe z epoki za 30 euro,nie wiem już co robić ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Czw 21:38, 24 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
motomaciey napisał: |
Kierownica jest jaknajbardziej oryginalna, zegary też. Za to klamki, przełącznik, dzwigienka ssania, przednia lampa i tłumik są od ETZ. Brak bocznej podstawki. Zbiornik chciałem Ci zaproponować ale skoro już masz to git. nie rób głupoty i nie niszcz stelaża, jest to bardzo droga cześć sprzedawana do MZ jako akcesoryjna. Tylne belki ramy zostały podcięte przez jakiegoś "tunera", niestety przed jego zabiegami nie uratowały się też dość ciężko dostępne uchwyty zegarów. |
Maciey a ile chcesz za bak ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|