Autor |
Wiadomość
|
Doktor
|
Wysłany: Czw 21:58, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
To rocznik 1953 (do czego doszedłem dzięki pomocy fachowców z Krakowa) i fabrycznie był niebieski (wyprodukowana w wersji cywilnej,co od razu było poznać po budowie wózka bocznego). Na zdjęciach sprzed remontu widać jeszcze niedokładnie zamalowany niebieski kolor-na przodzie i wewnątrz wózka widać ten niebieski-tylko on był jaśniejszy.
Czarne to pasuje ale do BMW
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S. Marcio masz nosa,bo wymieniłeś akurat wszystkie modele z dolnozaworowym silnikiem ,tylko,że tak z grubsza:
-M-72 ma zawieszenie suwakowe tylnego koła,
-K-750 wahacz z tyłu
-modele MW (produkcja na potrzeby wojska) poznać po napędzie na koło wózka bocznego.
Z tym ostatnim wiąże się ciekawe zjawisko,o czym czytałem ostatnio na "kolyasce"
"Artykuł ten powinien rozwiać wiele wątpliwości związanych z tą konstrukcją. Niektórym być może ułatwi "stylizowanie" Dniepra na MW, innym pomoże zrekonstruować swojego rumaka. Jak podaje fabryczna ulotka, od 1968 do 1991 roku wykonano 6687 sztuk motocykla MW-650 i MW-650M1. Sądząc po ilości sprzedawanych MW, nastąpiło chyba ich cudowne rozmnożenie "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
rudyweteran
|
Wysłany: Czw 22:45, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
a jaki to rocznik M-72 taka jak Twoja tylko mocowanie tylnego błotnika nie idzie na dół do suwaków tylko na górę w to miejsce co bagażnik tylny? Mój kolega taką zaczął składać i ciekaw jestem jaki jest jego rocznik? Mówi że to wczesny model. ja nigdy takiej jak jego jeszcze nie widziałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doktor
|
Wysłany: Pią 0:10, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Każdy egzemplarz od 1941 do 48 miał mieć tak jak piszesz (na wzór Beemy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Pią 17:14, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Czyli z radzieckich modeli tylko MW ma naped na kosz? A czy posiada rowniez blokade dyfra bo tak gdzies czytalem?
Ed:
A K750 od MW 750 rozni sie tylko napedem na wozek? Ws. blokad juz sie upewnilem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcio dnia Pią 19:58, 05 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Sob 10:59, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Gratuluje zakończonego remontu. Odnośnie malowania cylindrów. Powinno się wypalić przed zamonowaniem za pomocą palnika. Sam nie robiłem ale taka jest teoria i tak spróbuję zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rudyweteran
|
Wysłany: Sob 21:14, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
jak ja maluje cylindry to najpierw rozgrzewam je do ok 200 stopni a potem maluje matową czarną farbą w spraju (taką na 400 stopni) wychodzi nieźle. Piecowy na cylindrach odpada- za grubo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doktor
|
Wysłany: Czw 20:18, 08 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Suchy chyba nie doczytałeś,że Emka już dawno skończona,jeździ codziennie,ale równie często trzeba przy niej pogrzebać ( prawdę mówiąc ,po każdej jeździe ). Ogólnie "rusa" nie polecam,to sprzęt dla naprawdę twardych i zawziętych gości..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik po kapitalnym remoncie,uszczelki trzymają,ale oczywiście niewdzięcznica jedna musiała mi buty spaprać..
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:49, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
Tez myślałem o czymś z koszem bo mojej Pani na afryce po 300 kilometrach plecy wysiadają, ale się trochę boję tych małych przebiegów pomiędzy remontami :-(
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 7:00, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
Marcio napisał: |
Czyli z radzieckich modeli tylko MW ma naped na kosz? A czy posiada rowniez blokade dyfra bo tak gdzies czytalem?
Ed:
A K750 od MW 750 rozni sie tylko napedem na wozek? Ws. blokad juz sie upewnilem. |
Różnic między K750 i MW750 na pierwszy rzut oka jest niewiele, bo to jest "prawie" ten sam motorek.
Tak generalnie napęd na kosz to najwiękrza różnica.
Jeżeli chodzi o to że MW lepiej wykonany, to też nie do końca prawda, bo części wojskowe, od starych cywilnych niewiele się różnią, co innego z nowymi częściami Dnieprów, te nie przechodziłykontroli jakości i są ze stali gwoździowej.
Jeżeli się przyjrzeć bliżej to jrst sporo różnic, szczególnie w wozie, jakieś wzmocnienia pod mocowania saperki, siekiery, karabinu itp.
Nie można się sugerować tymi MW które widać na bazarach, to jest profanacja, nie widziałem jeszcze oryginalnego MW750, to jrst prawie nie możliwe, żeby z tych kilku tysięcy zachowało się tak wiele.
No i te słynne gwiazdki, im więcej i bardziej widoczne , tym pewniejsze że to falsyfikat- oryginalne gwiazdki nigdy nie były nabijane idealnie, zawsze jakoś kantem, bo gdzieby tam Iwan sie przykładał.
Napęd na kosz mają również MT16, i MT12- ulubiony model handlaży, idealny do podrobienia na MW.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|