Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Czw 12:34, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Faktycznie są inne, również jestem ciekawy od jakiego modelu pochodzą te kartery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 22:17, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Też posiadam silnik z takim wyjściem na przewody. Numery 354*** Na magnecie wybita jest data 1961, lecz mogło być zmienione.
Tyle czasu leżał na półce zapomniany, a teraz i mnie ciekawi od jakiego modelu on jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Pią 11:15, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Mam takie kartery w WFM z 1962
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:26, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
|
Kolego kartery są od pierwszych wersji wuefemki. Okrągłe wyjście na kable zamiast trzech małych dziurek jest do modelu który miał klakson al'a trąbka na kierownicy i nie posiadał akumulatora. Dość ciężko teraz o takie kartery
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Pią 14:45, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
To jak wytłumaczysz obecność takiego silnika w moje wfm-ce? Poza tym numery są zbyt wysokie jak na lata 50-te.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MIMBRO
|
Wysłany: Nie 18:43, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubartów
|
Hej ja także posiadam takie kartery i z tego co udało mi się dowiedzieć ,to podobno są tą kartery od wfm z roczników ok 61-62r w starszych wfm były z dwoma wyjściami na kabelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|