Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:31, 31 Sie 2009 Temat postu: Amortyzatory przód |
|
|
|
Może ktoś podpowie do którego roku były robione amortyzatory zabezpieczone pierścieniem u góry. Zaczełem rozbierać swoje amorki ze sprzętu z 61r. zeby przełożyc dolne chromowane szklanki, niestety mam drugi komplet amortyzatorów które pochdza od SHL z roku 64 i są już rozkręcane, okazało się że szklanki różnią się długością (.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wild
|
Wysłany: Pon 18:47, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
A to które są za krótkie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wild dnia Pon 18:54, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:04, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
krótsze są te od roku 64 dolne szklanki chromowane
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Czw 23:08, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Czyli po złozeniu amorków masz szczelinę miedzy szklankami?
Jeśli nie dużą - pamiętaj że w jeździe motocykl się dociśnie - więc szczelinki nie będzie, jeśli jest duża to pozostaje Ci - kupić nowe szklanki - lub odpowiednio dorobić trochę gwintu i dokręcić mocniej na tłoczysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:12, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
mozesz tez spróbować skrócić sprezyne
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pią 19:23, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Zmiana nastąpiła ok nr 14 000 w roku 1962
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Pią 19:26, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 23:37, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
boro_1111 napisał: |
mozesz tez spróbować skrócić sprezyne |
Ale przecież to nic nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Sob 0:14, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Pewnie, że da ;takie zalecenie gdzieś czytałem po podrasowaniu silnika w M11, spowoduje to pewniejeszą jazdę przodu. Jak napisał autor tego artykułu, taka podrasowana SHL będzie mieć kilkanaście koni i będzie szybsza od ówczesnych MZ TS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Sob 0:23, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ale nie w tym przypadku kiedy chodzi o zlikwidowanie przerwy miedzy szklankami.
Wogóle skrócenie sprężyn spowoduje wzrost mocy o 0,001 KM! A gdy całkiem je zaspawamy wypijajac wcześniej setke spirytusu to przybędzie nam 5 KM!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|