Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Wto 0:43, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Panowie, czy dobrze pamiętam, że te do Wiatra ciężej spotkać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 0:44, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Jest takie głębokie przetłoczenie ale z odstępem od silnika to też szału nie ma.
Są zdecydowanie inne jak w m11.
A zrób Paweł proszę takie zdjęcia z boku by lepiej kształt było widać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Wto 0:46, 31 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 1:08, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Marek, zmierzylem, ale zapomnialem napisac. Mniej wiecej przetloczenie to okragle na prawej oslonie ma od dolu do osi 5.5cm, natomiast z boku od blizszej krawedzi do osi 4.5 cm.
Moim zdaniem glowna cecha rozpoznawcza to wlasnie te okragle przetloczenia.
Lewa wyglada jak Wiatrowska.
Jezeli przerabiac oslony to juz lepiej wykonac je z tworzywa, anizeli ciac, spawac , klepac...bo to gra nie warta swieczki.
150 za wiatrowskie oslony to jeszcze nie jest tragedia, byleby trafic w faktyczny oryginal...
Jutro nie wiem czy bede miec czas, ale po nowym roku na pewno to wrzuce zdjecia z porownaniem oslon od m11 i m11w, bo mampo komplecie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 1:13, 31 Gru 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 1:28, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Dzięki chłopaki za pomoc. Teraz przynajmniej wiem czego szukać.
Z tworzywa czy z włókna raczej robić nie będę, mam zamiar robić na oryginał, a to nie przejdzie.
Klepanie i przeróbki to już ostateczności, ale nie wykluczam takiej możliwości.
Mam nadzieję, że trafi się okazja kupić oryginalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1flamaster
|
Wysłany: Pon 10:59, 15 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Kwi 2020
Posty: 63
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
Cześć, odgrzeję temat, bo mam jeszcze dodatkowe pytanie: jak po zdjęciach rozróżnić osłonę prawą (bez kranika) od wiatra i nie od wiatra.
Mam już odrestaurowaną M11 ale dopiero zauważyłem że ta osłona nie przylega do cylindra, dlatego prawdopodobnie jest od wiatra. Chciałbym kupić taką, ale na serwisach często sprzedający nie wie od jakiego modelu jest jego osłona i zostaje tylko rozpoznawanie po zdjęciach. A ja potrzebuję prawą osłonę, z przetłoczeniami od zwykłej M11 (tę od wiatra miałbym do oddania )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|