|
|
|
[M11W] Jakie szparunki wybrać ? |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
marianek_spox
|
Wysłany: Nie 13:34, 01 Lut 2009 Temat postu: [M11W] Jakie szparunki wybrać ? |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Także korzystając z nadmiaru czasu namyśliłem się i na wiosnę rozbiorę moją Elkę i poprawię parę szczegółów. Przeszła ona remont ,który zakończył się ok lipca 2008. Wiadomo ,brakło $ na szparunki ,a chciałem jak najszybciej pośmigać. Zrobiłem 1kkm z uśmiechem na ustach ,więc czas doprowadzić motor do pełnego oryginału.
Otóż. Proszę o opinie na temat szparunków z allegro. Zdecydowałem się wstępnie na klejone:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomijając kwestie tego czy paski nadadzą się do blach bocznych M11W ,mam kilka pytań odnośnie ich naklejania. Słyszałem że paskudy strasznie ciężko przykleić - paski są cienkie i kleją się do siebie.
Widziałem na allegro coś ,co sprzedawca zatytułował "szparunki" ,ale po przeczytaniu treści ogłoszenia sam nie wiem do końca co koleś sprzedaje
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprzedaje taśmę i naklejkę ,czyli tak na prawdę szparunki trzeba samemu wyprodukować Nie wiem ,co z tym. Proszę o komentarz ludzi którzy mieli z tym styczność.
Na motorze mam położony czarny akryl ,na baku srebrne pola oraz warstwa klaru. Myślę że przed naklejeniem szparunków (malowaniem) trzeba całość zmatowić papierem wodnym. Potem na wszystko położyć klar. Końcowe lakierowanie zamierzam powierzyć lakiernikowi (malował mi blaszki i jestem w pełni zadowolony). Ile warstw klaru należy położyć aby przejście między szparunkami było najmniej wyczuwalne ? Ile warstw klaru wystarczy do zabezpieczenia powierzchni lakierowanej przed urazami mechanicznymi ?
Aktualnie sprzęt prezentuje się tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
No niestety kiedyś przewrócił się gdy stał na glebie i zarysowałem przedni błotnik. Korzystając z okazji - czarna baza była kładziona na 2 warstwy .Aby zlikwidować rysę wystarczy zeszlifować i wyrównać lakier w tym miejscu? Później przy okazji i tak będzie kładziony klar na cały element.
Jak wygladają naprawy lakiernicze zarysowanych elementów ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marianek_spox dnia Nie 13:42, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Nie 13:44, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Napisz o tym w jednym z tematow dotyczacych szparunkow, a nie nowy temat robisz...
Zamykam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|