Autor |
Wiadomość
|
fighter-600
|
Wysłany: Pią 13:41, 03 Lut 2017 Temat postu: SHL M11 - chrom, ocynk, malarka |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Witam
Na pierwszy rzut oka nic nie znalazłem na 4um dlatego piszę.
Czy ktoś może napisać co w SHL jest (ma być) w chromie, ocynku, a co w lakierze i jaki RAL. Malowanie proszek czy akryl. Szparunki ręczne na bazę czy na bezbarwny. Szparunki z ręki czy malowane od taśmy 3m?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 14:43, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
M11 różniły się w latach i była wersja lux co chcesz odbudować. Reszta elementów to raczej sprawa do przemyśleń własnych, bo co osoba to opinia. Oryginał był malowany inną technologią niż proszek, czy akryl, szparunki były po wierzchu, dlatego się ścierały. Co chcesz osiągnąć? Jeśli "niezniszczalne" to trzeba je przykryć akrylem klarem lub proszkiem klarem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fighter-600
|
Wysłany: Pią 16:00, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Witam
Moja to rok 1964. Chcę odbudować na oryginał.
Felgi - chyba RAL czy chrom
Szprychy - ocynk?
Bebny - chyba szkielko czy RAL felg czy chrom
Błotniki, lampa, rama, widelec, wachacz, bak - RAL 9005?
Osłona łańcucha, boki zbiornika - RAL 7035
Półka kierownicy - RAL 7035 czy chrom
Kierownica, klakson, bagaznik tyl, kopniak, biegi, hamulec nozny, wydech + kolanko - chrom?
Kły kierownicy - alu polerka
Klamki + obejmy - polerka
Szparunki malowane na klar - aby wycierały się
Czy tak było w oryginale?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fighter-600 dnia Pią 16:01, 03 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pią 19:30, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
|
Powrót do góry |
|
|
fighter-600
|
Wysłany: Pią 19:50, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Wysłałem PW na maila.
Co do klamek to obstawiam, że to alu, ale przy okazji sprawdzę co to za stop. Silnik WFM nie Wiatra.
Jeśli ktoś wie co i jak powinno być wg. fabryki to proszę o info. Na pewno się przyda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fighter-600 dnia Pią 19:55, 03 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Sob 15:31, 04 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
Wiatra produkowano listopad 67` - czerwiec 68`.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fighter-600
|
Wysłany: Sob 18:03, 08 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Hej
Powiedzcie jeszcze jedno.
Wszedzie w necie jest opisane ze boki zbiornika malować na ral7035. Czy oby napewno?
A nie boki w ral 9006?
Jak to w końcu jest?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fighter-600 dnia Sob 18:06, 08 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|