Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:17, 28 Lis 2009 Temat postu: SHL M11 - Malowanie |
|
|
|
Witam,
Od dłuższego czasu jestem posiadaczem shl, motor powoli był przywracany do stanu fabrycznego, remont silnika, ale i tak jest do poprawki, bo puchnie tłok, na razie rozebrałem motor, stoi na ramie, tył podparty jest o pufę, a części takie jak : błotniki, zbiornik paliwa, osłony są u lakiernika pomalowane już podkładem, kupiłem szablony na allegro, dzisiaj zawiozłem do lakiernika, ale potrzebne są mi wymiary, albo zdjęcia orginalnych shl,
Zdjęcia potrzebne dla lakiernika, albo jakieś wymiary by mógł na baku shl zrobić ten jaśniejszy odcień tak jak w orginale, ale przyda się wszystko co potrzebne. W szablonie dostałem napis m11 gdzie on powinien się znajdować ?? Jak przeglądałem w internecie nie znalazłem shl z napisem m11.
Ramę mam pomalowaną proszkowo
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:20, 28 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Sob 15:57, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
jeśli chodzi o wielkość srebrnych boków baku to niema wymiarów, szablonów i niczego innego, co by mogło dokładnie określić ich wielkość, przynajmniej z tego co ja wiem, a sporo się naszukałem informacji na ten temat kilka miesięcy temu....ja po prostu przeglądnąłem setki zdjęć z neta różnych shlelek (prawie każda miała inną wielkość srebrnych elips) i używając specjalnej taśmy lakierniczej wykleiłem te obszary i pomalowałem....wyszło super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:44, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
No właśnie ja chciałbym tak jak w oryginale, a wszędzie jest inaczej, a nawet widziałem taką z ściętą jedną ścianką, ale wyglądało to brzydko,
a logo na baku, czy one jest może w środku niebieskie w oryginale ? Bo już się pogubiłem bo tak miałem xd
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 16:46, 28 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Sob 18:16, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
logo jest oczywiście czarne, ja malowałem je ręcznie zanim nałożyłem klar (a raczej moją dziewczyna malowała ) A jak chciałbyś mieć tak jak w oryginale (czyli tak jak ja chciałem) to po prostu patrz się na zdjęcia shlelek z oryginalnym lakierem lub na takie, które po prostu dobrze wyglądają. Nikt Ci z miarką nie będzie mierzył czy masz co d milimetra jak w oryginale, musi po prostu wyglądać tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:14, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
Ostatnio miałem podobny problem i przed malowaniem zmierzyłem szare pole namalowane oryginalnie w mojej SHL Wymiary to:
Grubość szparunku 5mm
Odległość szparunku od szarego pola 2mm
odległość pomiędzy szparunkami na wys śr. mocującej 18,3cm
odległość pomiędzy szparunkami na samym dole przy siedzeniu 16cm
odległość między szparunkiem a krawędzią baku na wysokości dolnej główki ramy 7cm
odległość pomiędzy szparunkami za korkiem 21cm
Jeśli chcesz być dokładny proponuję bak do domu ołówek z zaokrągloną końcówką i pozaznaczać mniej więcej zarys tego .
Masz tutaj foto z wymiarami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak chcesz zobaczyć efekt malowania polecam zajrzeć w mój profil na pj odnośnik w podpisie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Sob 19:51, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
no i mój sposób z robieniem tego "na oko" się sprawdził, właśnie porównałem Twoje wymiary z moimi i różnice są max 0,5 cm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rybamlooda dnia Sob 19:52, 28 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Sob 21:46, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
A może kolega napisze z którego roku ma motocykl? Jak wiemy były różne malowania baku i osłon bocznych, zależnie od daty produkcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 22:10, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
W moim przypadku rok widniejący na tabliczce to 1964
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 22:10, 28 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Pon 10:26, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Ja mam '61 więc szparunki idą inaczej, dlatego kolega Deex musi sobie odpowiedzieć na jedno, za*ebiście proste pytanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:37, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
Trochę mnie na forum nie było, 1angel dzięki bardzo mi się to przyda.
Moja Shl jest z 1963
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:38, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:23, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam,
Nie śmiejcie sie z moich pytań, ale serio nie wiem:
1. Jakiego koloru powinny być boki na zbiorniku paliwa w M11 65r? Obecnie mam koloru białego, ale chyba były już malowane.
2. Na osłonach bocznych mam brązowe szparunki, wydaje mi się że powinny być białe. Niech mnie ktoś uświadomi...
Jestem przed całkowitym malowaniem motoru, chciałbym to dobrze zrobić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Sob 15:06, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
chyba było już o tym mówione, ja pomalowałem boki baku na srebrno (taki specjalny odcień srebrnego który wybrałem sam), a szparunki rzecz jasna białe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:27, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
|
Widziałem już wczesniej Twoją historię remontu i faktycznie fajny efekt osiagnąłeś. Przejrzałem już sporo zdjęć i niestety różnie to wygląda, może były i białe i srebrne wersje zbiornika. Wciąż czekam na Wasze wskazówki.
Kolejne pytanko, co zrobić z kołami, polerka bębnów to rzecz oczywista, ale czy malować obręcze???
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 21:31, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Sorka za wtrącenie.. Rafek może byś tak założył swój temat, w dziale remont Wstawił tam fotki z tego jak prace idą, co zamierzasz, itd. ? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|