Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:15, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
|
janusz napisał: |
ze względu na trzesące się ręce |
Widze że nie tylko ja mam ten problem.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 13:16, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Czw 12:49, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Ja u siebie mierzyłem szparunki i wyszło mi, że na zbiorniku jest średnio 4,5 mm z odstępem 2mm od srebrnego pola. Różnie to się układało, ale jeśli to było malowane pędzlem na żywca to naprawdę szacunek dla tych, którzy to robili. Ja planuje okleić to wszystko taśmą, wyciąć odpowiednie wymiary i pomalować wtedy pędzelkiem. Błotniki i osłony chce zrobić coś koło 3mm, gdyż na moje oko są cieńsze od tego na zbiorniku.
5 mm to moim zdaniem zbyt dużo, spójrzcie na zdjęcia w artykule z automobilisty sprzed miesiąca, gdzie szparunki są naprawdę cieńkie i autor zaznaczył, że w obecnie restaurowanych modelach są one dużo grubsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 16:48, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
A ja mam pytanko dotyczące m04 . Jakiej grubości były tam szparunki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:41, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
też chętnie dowiem się ile miały w m04
|
|
Powrót do góry |
|
|
|