Autor |
Wiadomość
|
kuba876
|
Wysłany: Śro 19:32, 25 Lut 2015 Temat postu: Cynowanie karoserii |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Witam !
Chciałbym Was prosić o radę w sprawie cynowania , chciałbym tą metodą zastąpić tradycyjne szpachlowanie, gdyż szpachla na dłuższą mete nie jest wystarczająco dobra, chociażby do elementów, które są narażone na wysoką temperaturę, bądź drgania
Czy wiecie co do tego cynowania będzie potrzebne, jakie narzędzia, sprzęt, technika , ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 19:53, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Palnik, cyna i osełka, wnioskuje to po filmiku jaki kiedyś oglądałem odnośnie odnawiania amerykańskich zabytków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 20:27, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba876
|
Wysłany: Śro 20:07, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
odświeżam temat
będę zamawiał materiały pod cynowanie i chciałbym się Was poradzić czy to będzie dobry wybór :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam jeszcze pytanie, dotyczące chromowania. Jeśli mam wgniecenia na tłumiku i chciałbym je wypełnić stopem Sn i Pb , czy wysoka temp. będzie topiła ten stop pod warstwą miedzi, niklu i chromu ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba876 dnia Śro 20:07, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Śro 22:46, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Co do użytkowania to nie wiem, ale to się będzie gotować już jak przycisną na etapie polerki.. wiadomo- pośpiech, szybko szybko..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 0:26, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Nie szkoda kasy?
Po kite cynować?
Wyszpachluj a resztę zaoszczędzoną na benzynę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba876
|
Wysłany: Czw 11:29, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
paweł gazela napisał: |
Nie szkoda kasy?
Po kite cynować?
Wyszpachluj a resztę zaoszczędzoną na benzynę. |
noo dobra, a jeśli mam tłumik od wfm-ki (rybka) i chciałbym go pochromować, a wgniecenia wypełnić ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 21:12, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Powodzenia!
Tłumik tylko nowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 21:24, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Raczej nikt tego tutaj nie próbował, więc nie dziw się takich komentarzy.
Cyna do takiego szpachlowania ma więcej ołowiu niż cyny, więc wytrzymałość na temperaturę jest wyższa. Najlepiej zapytaj się tych co chromują powinni wiedzieć czy się da czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 21:26, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
W tym temacie jak zwykle się nie zgodzę. Kupiłem dwa tłumiki u Hartmanna i oba są do du.... Tłumik do Osy nie pasował, a do WFM-ki bardzo szybko zaczął rdzewieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 9:36, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja mam od Hartmana 3 szt i są ok.
Z tą cyną i ołowiem w chromowaniu to o temperaturę chyba nie chodzi bo to zimny proces ale za to elektrolityczny.
Pytanie tylko czy da się pochromować?
Kolanko natomiast trochę się nagrzewa ale mniej od tłumika w czasie jazdy i kolejne pytanie czy tu nie będzie problemów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 15:43, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Paweł sam sobie zaprzeczasz, jeszcze niedawno "płakałeś" że tłumik krótszy i źle spasowane w Gazeli, do tego na końcu coś się z chromem stało.
Zamiast od razu pisać "Kup nowy" trzeba się zastanowić czy faktycznie nie da się tego inaczej rozwiązać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pią 15:51, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Oczywiście, hartmannowski tłumik do Gazeli tak naprawdę nie jest do Gazeli, zatem może wygląda ładnie, ale niech GH będzie uczciwy i nie wali w ch... i napisze, że jest to tłumik który różni się wymiarami, a nie wciska kit, że jest prawidłowo wykonany.
Za dwa spaprane tłumiki jestem na niego cięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 21:12, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Tak były problemy Marcin, ale Hartmann bardzo ładnie i miło je rozwiązał.
Nie pasował bo chujowy pracownik źle przyspawał zawiesia.
To samo było z chromem.
Ale wszystko załatwił na miód.
Wystarczy reklamować.
A jestem zadowolony bo jestem.
Nic tak estetycznego nie kupisz nigdzie indziej.
A to nażekactwo a to chińszczyzna a to do dupy to mnie strasznie mierzi.
Bo jakość jest tam gdzie sprawnie reklamacje załatwiają.
No i bądźmy szczerzy, jaką masz alternatywę?
Cynować za 300 zeta? i gdzie i jak to pochromować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pią 23:03, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Jasne, że nie ma alternatywy i ten GH to wykorzystuje, bo jest na rynku jedyny. Może teraz zmienił podejście, bo kiedyś nie przyjmował do wiadomości, że tłumiki są spier......lone, a najłatwiej zwalić oczywiście na pracownika. Poza tym jak kupowałem tłumiki to się nie targowałem, płaciłem tyle ile chciał, więc mam prawo skrytykować jeśli kupuję towar pełnowartościowy, a dostaję fajans. Osa na starym dziurawym tłumiku ładniej chodziła niż na tym jego badziewiu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez towot dnia Pią 23:03, 10 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|