Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->Czyszczenie i zabezpieczenie zbiornika paliwa w wewnątrz

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Czyszczenie i zabezpieczenie zbiornika paliwa w wewnątrz <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
SHLrider
PostWysłany: Pią 23:07, 10 Sty 2014 Temat postu: Czyszczenie i zabezpieczenie zbiornika paliwa w wewnątrz


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TPI

Witam. Chciałem zapytac jak zabezpieczacie bak od srodka zeby nie rdzewiał ? rozmawialem raz z kimś na zlocie w Tokarni na ten temat jakim preparatem zabezpieczyc ale juz zapomnialem.
Wystarczy wyczyszczenie od srodka wypłukanie i zalanie paliwem czy wyczyscic lub nawet wypiaskowac i uzyc jakiegos preparatu ktory nie reaguje z benzyną ?

PS. podobnego tematu nie znalazłem w szukajce, jak juz jest to proszę o link a ten do kosza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SHLrider dnia Nie 18:54, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 23:18, 10 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

zamknięty bak zalany paliwem nie zardzewieje za chiny. pusty i otwarty bardzo szybko zajdzie nalotem.

fosol z prądem wyżre rude do cna Mruga

mi to robił znajomy w ramach przysługi Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SHLrider
PostWysłany: Pią 23:25, 10 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TPI

Własnie w baku nie zawsze mam zalane do pełna bo kranik puszcza Jezyk
A ten bak ktory chce tak zrobic bedzie zamontowany w komarze ktory bedzie stał w domu wiec paliwo bedzie widzial moze raz w roku albo wogole, ale wole to zabezpieczyc zebym nie mial tak jak w gazeli ze wyjezdzam raz na 3 miesiace i za kazdym razem czyszcze kranik bo ruda splynie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 23:58, 10 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Zatankuj i ok.
To nie problem jak nawet jest połowa baku.
Nie rdzewieje nawet przez 10 lat.
Nie mam takiego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 15:17, 11 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Kolego nawet jak u doktora google wpiszesz "czyszczenie zbiornika paliwa" to od razu wyskakuje informacja z naszego forum. Ja robiłem tak:
http://www.shlka.fora.pl/konserwacja,17/czyszczenie-i-renowacja-wnetrza-zbiornika-paliwa,4976.html - to jest sposób opisywany kiedyś w Automobiliście, powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SHLrider
PostWysłany: Sob 15:20, 11 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TPI

Dzieki wielkie o to mi chodziło w szukajce nie mogłem znalezc.
Temat do śmietnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewaoliwo
PostWysłany: Nie 22:43, 30 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Jeśli mogę dodać coś od siebie, to ja swój bak z WSK-i zawiozłem do zakładu gdzie robią ocynk. rudą wypalili kwasem, następnie "zakonserwowali mi środek jakimś preparatem aby nie rdzewiał. Efekt- bak czyściutki, WSKa stała całą zimę w zimnie bez paliwa i zero oznak korozji. Kosztowało mnie to 20zł na flaszke. Pomoc Panowie zaproponowali sami jak zawoziłem szprychy do ocynku i przypadkiem zagadałem o problemie z bakiem Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->Czyszczenie i zabezpieczenie zbiornika paliwa w wewnątrz
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group