Autor |
Wiadomość
|
SHLrider
|
Wysłany: Pią 23:07, 10 Sty 2014 Temat postu: Czyszczenie i zabezpieczenie zbiornika paliwa w wewnątrz |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TPI
|
Witam. Chciałem zapytac jak zabezpieczacie bak od srodka zeby nie rdzewiał ? rozmawialem raz z kimś na zlocie w Tokarni na ten temat jakim preparatem zabezpieczyc ale juz zapomnialem.
Wystarczy wyczyszczenie od srodka wypłukanie i zalanie paliwem czy wyczyscic lub nawet wypiaskowac i uzyc jakiegos preparatu ktory nie reaguje z benzyną ?
PS. podobnego tematu nie znalazłem w szukajce, jak juz jest to proszę o link a ten do kosza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SHLrider dnia Nie 18:54, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
|
Wysłany: Pią 23:18, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
zamknięty bak zalany paliwem nie zardzewieje za chiny. pusty i otwarty bardzo szybko zajdzie nalotem.
fosol z prądem wyżre rude do cna
mi to robił znajomy w ramach przysługi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SHLrider
|
Wysłany: Pią 23:25, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TPI
|
Własnie w baku nie zawsze mam zalane do pełna bo kranik puszcza
A ten bak ktory chce tak zrobic bedzie zamontowany w komarze ktory bedzie stał w domu wiec paliwo bedzie widzial moze raz w roku albo wogole, ale wole to zabezpieczyc zebym nie mial tak jak w gazeli ze wyjezdzam raz na 3 miesiace i za kazdym razem czyszcze kranik bo ruda splynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 23:58, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Zatankuj i ok.
To nie problem jak nawet jest połowa baku.
Nie rdzewieje nawet przez 10 lat.
Nie mam takiego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 15:17, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
|
SHLrider
|
Wysłany: Sob 15:20, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TPI
|
Dzieki wielkie o to mi chodziło w szukajce nie mogłem znalezc.
Temat do śmietnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewaoliwo
|
Wysłany: Nie 22:43, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Jeśli mogę dodać coś od siebie, to ja swój bak z WSK-i zawiozłem do zakładu gdzie robią ocynk. rudą wypalili kwasem, następnie "zakonserwowali mi środek jakimś preparatem aby nie rdzewiał. Efekt- bak czyściutki, WSKa stała całą zimę w zimnie bez paliwa i zero oznak korozji. Kosztowało mnie to 20zł na flaszke. Pomoc Panowie zaproponowali sami jak zawoziłem szprychy do ocynku i przypadkiem zagadałem o problemie z bakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|