Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 0:19, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
|
barteq napisał: |
lakierowac polerowane aluminium hmm, ciekawe jak to sie sprawdza na dłuższą mete?? ja tam wole co jakiś czas wziąść ten filc i przepolerować bo o ile przy takich elementach jak bębny motocykla to przejdzie to przy silniku juz niebardzo no chyba że jakiś żaroodporny lakier |
ja myśle ze zamiast piaskiwania spróbować szkiełkiwanie po tym ładnie wygląda alu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Wto 1:58, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
A co ma to co napisał Barteq do piaskowania i szkiełkowania?
Ale co do tego to na pewno nie bede ani piaskował ani szkiełkował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:15, 01 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
albo mam już kłopoty ze wzrokiem albo w tym temacie nie ma odpowiedzi na to co potrzebuje a mianowicie: jaka farba pomalowac obręcze ???
- i nie chodzi mi tu o kolor tylko o rodzaj farby -- padło kilka postów wyzej że szara młotkowa; z tego co wiem ta farba nabiera takiej śmiesznej "struktury" która przeczy mojej wizji orginales koła do M11
- proszek odpada, nie nadaje się do felg na dłuższa metę
- wg mnie najlepiej podchodzi srebrzanka do cylindra ale jest mało odporna na zarysowania..........
JAKIEŚ POMYSŁY ????????????????????
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Sob 1:39, 02 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Jak to proszek nie nadaje się do obręczy ? Farby piecowe są przeznaczone do felg i obręczy. Popatrz uważnie czym maluje się stalowe felgi samochodowe Srebrzanką możesz co najwyżej pomalować rurki w domu ,a jeśli już nie proszek to polecam farbę do felg samochodowych ,właśnie dającą efekt młotkowy. Po nałożeniu 2-4 warstw powłoka jest wystarczająco odporna na obicie i gładka. Ważne aby każda warstwa farby dobrze wyschła przed nałożeniem następnej. Jeśli zaczekasz i dasz wyschnąć każdej warstwie farby tydzień ,to końcowy efekt będzie porównywalny do oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:40, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
orinetuje sie ktos jak sie demontuje ten bolec w bebenie na ktorym sa oparte szczeki? nie ten z wieloklinem ten drugi. i nie chce zakladac nowego tematu gdzie dostane tlok 150ccm?
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Śro 12:59, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zapewne trzeba zeszlifować lub zbić zakucie od strony zewnętrznej i wybić go. Ale raczej nie licz że będzie się nadawał do ponownego załozenia.
Tłok - nie ten dział, forum motocyklowe to nie zbieranina wypowiedzi, masz problem - pisz w odpowiednim dziale. Zresztą taki temat juz chyba był - poszukaj w dziale o silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:04, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 0:19, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
A czemu je chcesz wybijać? Tych bolców raczej nie znajdziesz.
Rozumiesz jak to zdemontować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:22, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
sa pordzewiale i chcialem wychromowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 14:14, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
A po co? Wiecej je zniszczysz niź poprawiasz. Daj sobie spokój z takimi duperelami.
Przetrzyj papierem ściernym rdzę, nałóż troche smaru.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wild dnia Pią 14:17, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:37, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
moim zdaniem najlepiej i tak raczej zrobie
Całe koła razem z pastami szprychami pomalować młotkowym-inaczej farba do felg mozna to samemu sprayem zrobic ja tak mam w wsk i efekt jest ładny a co najważniejsze orginał.
nie ma co chromować felg jeśli orginalnie nie były chyba że to shl lux;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Wto 10:42, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
No na pewno wygląda świetnie... i jest oryginalne [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] zastanów się co piszesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:30, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
to jak jest malowana obręcz szprychy w niklu a piasta wypiaskowana?
znajomy ma w junaku jeszcze inny manewr całe koło zaplecione dał do proszkowego
ale niż nigdy więcej tego nie wycentruje
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Wto 19:26, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Nie wycentruje - to po pierwsze. Po drugie - on jeździ tym junakiem czy trzyma w domu jako ozdobę? Lakier proszkowy jest twardy i pod wpływem naprężeń będzie odpadał ze szprych, więc końcowy efekt będzie fatalny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:13, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
no to jak robić to robić porządnie tą shl;)
wieć same obręcze dam do proszkowego
szprychy kupię nowe i sąsiad mi zaplecie
a bęben wyczyszcze albo wyszkiełkuje
To bedzie orginał????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|