Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[M11] Obręcze - chromowanie.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Obręcze - chromowanie. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Jenny
PostWysłany: Śro 12:54, 03 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

Podpinam się pod temat i mam pytanie od razu:

Natknęłam się na opinię , że po chromowaniu obręczy są problemy z dętką i oponą. Po jakimś czasie chrom odpada płatami i przebija dętkę co chwilę.
Moje pytanie jest takie - czy spotkaliście się z takim zjawiskiem czy może wina leży po stronie złej jakości chromu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Śro 23:15, 03 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Wszystko zależy od tego jak się szanuje obręcz czyli jednak trzeba się starać nic nie naruszyć przy zakładaniu opony bądź unikać dróg szutrowych, z kamieniami i ogólnie dróg nie utwardzonych, jednak to już lekka przesada by była. Oczywiście wiele też zależy od jakości chromu ale pamiętać trzeba że to jest tylko powłoka nałożona na powierzchnie, nie ważne na czym zrobisz chrom, czy na miedzi, czy na niklu i miedzi czy na jeszcze czymś innym to zawsze trzeba pamiętać że jest to jednak dosyć delikatne, w sensie mało elastyczne i niektórych błędów nie wybacza niestety... Takie zjawisko może mieć miejsce jednak to chyba baaaardzo skrajne przypadki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Czw 9:21, 04 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Hmm - ja moją starą kierownicę dałem do piaskowania - efekt- w niektórych miejscach chrom nie odpadł. Mam kolanko do tłumika chromowane - które dostałem od znajomego - chromowane 5 lat temu.. chrom sam odpada.
Ja myślę że dobry zakład zrobi to porządnie, nie będzie trzeba się obawiać drug szutrowych czy piaskowych. Choć na pewno, zgodzę się w 100% z ToXem - dbać trzeba bo nic wieczne nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 14:14, 04 Maj 2009 Temat postu:







Witam,
Mały refresh Mruga
I ja szykuję się powoli do chromowani
Jestem z okolic Łodzi. Obdzowniłem już XX zakładów i tylko w 1 powiedzieli że przyją i zrobią (ale w czerwcu dopiro) Pani bardzo uprzejma,
Firma ze zgierza ul.kolorowa 8 "DANEX"
Pytając o cenę powiedziła że przygotowywują tez ten materiłą do chromu i że cena wszystkiego to 10zł/dm^2 Hyhy Hyhy

Jak oceniacię te cene? Na allegro jest kilku ale oni chcą po 20zł

Aha, w DANEX`ie wykonuja na bazie niklu i miedzi wszystko.

Może jest ktoś z łódzkiego i może się wypowiedzieć na ten temat?

Pozdrawiam
Kucin
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[M11] Obręcze - chromowanie.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group